Jesh
Founder

|
|
« Gepost op: 25 Augustus 2009, 09:44:37 » |
|
In het weekend van de 23e Oktober vinden de 2e Europese Kampioenschappen Doce Pares Eskrima World Concept plaats. Er wordt gestreden met enkel stok, dubbel stok,. mes en er worden vormwedstrijden gedaan, voor meer aanvullende informatie zie: http://www.eskrima-deutschland.de/html/wettkampf/em_2009.htmlIk en MiPe doen zoals het er nu naar uitziet ook mee, maar alleen met enkel stok. Voor ons zijn dit soort wedstrijden ook nieuw en we willen eens goed rondkijken en de sfeer proeven. Uiteraard willen we wel meevechten en enkel stok is de perfecte instapwedstrijd. Mocht dit alles doorgaan dan zal ik een uitgebreid verslag doen in een artikel op de frontpage. Dit alles natuurlijk vergezeld van de nodige foto's en video's. @ ultimatekenpo Gaan jullie ook mee ???
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Oktober 2009, 09:04:27 » |
|
Jaja mensen... Micha (MiPe) is Europees Kampioen Single Stick Sparring bij de zwaargewichten geworden !!! Nederland heeft zwaar gepwnd maar deze prijs kwam nogal onverwacht, zeker omdat wij nog niet zolang bezig waren met sticksparring... Helaas had ik zelf minder geluk, maar goed... volgende keer beter. Dus nogmaals, Micha: PROFICIAT !!! 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 26 Oktober 2009, 11:36:02 door Jesh »
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Oktober 2009, 19:13:02 » |
|
 ik ben al bezig met alle filmpjes op youtube te zetten.. jammer genoeg duurt het .. EEEECCCCHTTTT lang.. maar uiteindelijk komen ze er allemaal op. ben ook al bij de wdr aan het checken of ik nie de hele opname van de finale kan krijgen.. helaas hebben we die nie compleet
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Oktober 2009, 16:56:51 » |
|
Yea!! I saw it with my own eyes!! Damn!! En ja Jesh! jij pwnde ook! Had helaas #&%!@ tegenstanders...
Nogmaals gefeliciteerd Mich!
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Oktober 2009, 20:22:54 » |
|
En ja Jesh! jij pwnde ook! Had helaas #&%!@ tegenstanders... Thanks mate, die klote disarms... als die niet waren gebeurd had ik denk ik wel een kans gehad om in ieder geval eentje te winnen. Maar is niet erg, mijn wraak zal zoet zijn. MUAHAHAHAHAAAAAAAAAAA !!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 27 Oktober 2009, 20:36:33 » |
|
Ik zal voor je meevechten de volgende keer! Als we niet tegen elkaar komen -_-'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Oktober 2009, 13:05:47 » |
|
Ja, maar dat schommelt altijd rond de 80 haha  Of er moeten meerdere klassen komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|