Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 28 Augustus 2009, 12:21:59 » |
|
Mijn achtergrond is Wing Chun en jiu JItsu. Momenteel Europese Middeleeuwse Krijgskunst (o.a. zwaardvechten): http://www.kdfnederland.nl/cms/page.php?2Ik zou eigenlijk wel Eskrima of Arnis willen doen, ik woon in Tilburg, dus ik ga daar eens actief naar op zoek. Het lijkt me een leuke, zinvolle en nuttige aanvulling. BertB www.eskrima.nlIk en MiPe volgen daar momenteel een lerarenopleiding Eskrima bij Frans Stroeven in Utrecht. Misschien is Waalwijk dichter in je buurt, dan kan je terecht bij een van zijn top studenten: Marcel Van Dongen, zie http://www.match-waalwijk.nl
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 28 Augustus 2009, 13:32:07 » |
|
Waalwijk is wel in de buurt en goed bereikbaar.
Ik denk dat ik het daar even probeer.
BertB
|
|
|
|
|
|
Wars begin where you will, but they do not end where you please
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 03 September 2009, 21:55:41 » |
|
"Today I had my second traingin..." Moet ik daar nu ook al aan de gang ??? 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 27 Oktober 2009, 20:14:23 » |
|
(: trops e5 sla nezeik neteom uoz ki taw netew tein uoz kI o.O Ik heb wel eens gekeken naar Tae Kwon Do, maar dat ging niet, dat zou de Maandag en de Vrijdag alleen maar gaan. Op Vrijdag heb ik de laatste 2 uur op school al LO2 (Intensieve Sport dus) en dan zou ik 1 uur hebben om naar huis te fietsen, te eten en naar de dojo te gaan. Dan zou ik daar anderhalf uur Tae Kwon Do hebben, een 15 minuten tijd om naar de andere Dojo te fietsen en daar Judo te doen en daarna GELUKKIG in dezelfde Dojo ook even Jiu-Jitsu.... Ik denk dat ik dat sterf binnen 3 weken  En op de maandag moet ik helaas altijd werken, anders zou ik altijd meegaan met Jesh en MiPe naar Eskrima  Ik weet eigenlijk ook niet wat mij zou moeten trekken naar een volgende sport 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 27 Oktober 2009, 20:35:24 » |
|
Mooie vrouwen ???  Haha  Ja, maar tot nu toe heb ik nog geen gezien bij mijn sporten  Maar ik zou dan denk ik voor meer close combat gaan (a)
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 17 Februari 2010, 16:09:31 » |
|
Ah das jammer man! Maar je doet nu toch al Pancrase? Ik zit zelf overgens nog met een dilema. Ik wil heel graag Krav Maga gaan doen, maar ik hoorde vanmiddag van een gast uit mijn klas dat hij JJ, MMA en Boksen doet een dorp verderop. Daarvoor betaal je 35e als student en daarnaast kan hij me altijd ophalen met de auto. Maar dan kan ik niet meer naar Krav Maga gaan (geld  ). Daarnaast is het zo dat als ik bij defensie kan gaan werken krijg ik daar MZV wat vrijwel geheel Krav Maga is. Ik denk dus dat ik voor die andere sportschool ga, scheelt me geld en kan ik nog blijven fitnessen ook...
|
|
|
|
« Laatste verandering: 17 Februari 2010, 16:15:23 door Zonakusu »
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 17 Februari 2010, 16:27:33 » |
|
Ah das jammer man! Maar je doet nu toch al Pancrase? Ja klopt, maar ik grapple graag en dus zou ik er meer mee willen doen. Maar goed, het is gewoon even niet anders en wie weet verandert dat in de toekomst nog wel. In de tussentijd grapplen we vrolijk verder, ik ben het tweede toernooitje aan het opzetten bij ons op de club. Dus genoeg te doen in de tussentijd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 17 Februari 2010, 17:46:23 » |
|
Daarnaast is het zo dat als ik bij defensie kan gaan werken krijg ik daar MZV wat vrijwel geheel Krav Maga is.
Verwacht daar maar niet teveel van. MZV is met name boksen en incasseren  . Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|