|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 05 Januari 2010, 02:04:22 » |
|
Lijkt me leuk! Of ik kan weet ik nog niet. Denk wel dat dat kan, als het toch in een weekend is.
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 07 Januari 2010, 19:37:32 » |
|
Zouden Micha en Jesh geen tijd hebben.... en ik wil toch komen... Is er iemand die dicht in de buurt van Zuid Limburg woont dan? Dat ik eventueel mee kan rijden? :O Want helemaal naar Utrecht in mijn eentje wordt een dure  Kan ik beter delen in de kosten haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: 07 Januari 2010, 20:23:31 » |
|
Dalus woont in Limburg, vraag me af of hij met de auto gaat though, zal wel OV worden... (of Dude moet gaan)
Oh, als hij OV heeft kan ik voor 40% van de prijs meereizen, dat zou ook fijn zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 07 Januari 2010, 23:42:03 » |
|
Ik vind een kali mannetje wel vet  Maar de keus is aan jou! Super!  PS: Welke sporten worden behandeld? Is misschien beter als je die stijlen voorop zet als figuur. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 07 Januari 2010, 23:43:43 door Maiko »
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 08 Januari 2010, 00:24:27 » |
|
Is er uberhaupt iemand die een Eskrima (Kali) les wil/kan/mag geven? Of is het wat om zo iemand uit te nodigen? Ik ben wel gediplomeerd Eskrima instructeur (evenals Jesh, Micha) maar ik geef al een Kenpo les.....So who?
Misschien Jesh of Micha  Ik zelf hoef dat niet zo per sé. Ik beoefen het sowieso al. Maar is misschien wel leuk voor anderen Naar mijn idee zal het in de smaak vallen, maarja... dat ben ik  EDIT: Toch heb ik even de vraag wat nu gegeven zal worden. Wat?  Kenpo ook? Lijkt me wel interessant en wat ik zo van je gelezen heb, Richard, ben je een zeer ervaren Kenpo beoefenaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 08 Januari 2010, 00:46:30 » |
|
We zijn nog bezig met de exacte invulling. KENPO is zeker en verder zal er Yoseikan gegeven worden, misschien Judo, en we spelen nu dus met Kali. Zoiezo lijkt het me leuk om er een wapenvorm bij te doen, Nunchaku lijkt me ook wel wat! We zijn nog bezig dus.....komt goed.
Ik wil ook wel helpen met Judo, ik heb laatst mijn 1e Dan gehaald, dus ik ondersteun Dalus graag (Hij was toch de persoon die les wilde geven?) Vet dat KENPO ook komt  Ik heb nog met zo'n vorm "gespeeld".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 08 Januari 2010, 10:23:14 » |
|
Is er uberhaupt iemand die een Eskrima (Kali) les wil/kan/mag geven? Of is het wat om zo iemand uit te nodigen? Ik ben wel gediplomeerd Eskrima instructeur (evenals Jesh, Micha) maar ik geef al een Kenpo les.....So who?
Ja kunnen we doen. Ik moet eerst even kijken of we uberhaupt kunnen komen, maar als wel dan doen we dat natuurlijk graag. Alhoewel het de laatste keer niet echt een succes was... voor de meesten te gewelddadig. (knife dan...) 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|