Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Gepost op: 08 Juli 2009, 12:24:46 » |
|
In dit topic kun je allemaal coole, leuke, stoere, lachwekkende, enz. filmpjes posten, zolang het maar martial arts related is. Lijkt me wel zo nuttig om dit in 1 topic te doen ipv voor elk filmpje een nieuw topic te openen. Ik doe de aftrap. Mijn held Jean Frenette. 1 van de redenen, waarom ik karate ben gaan doen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 08 Juli 2009, 20:23:46 door Jesh »
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Juli 2009, 12:50:44 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: 08 Juli 2009, 20:24:34 door Jesh »
|
|
|
|
|
|
|
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 08 Juli 2009, 17:45:31 » |
|
In dit topic kun je allemaal coole, leuke, stoere, lachwekkende, enz. filmpjes posten, zolang het maar martial arts related is. Lijkt me wel zo nuttig om dit in 1 topic te doen ipv voor elk filmpje een nieuw topic te openen. Ik doe de aftrap. Mijn held Jean Frenette. 1 van de redenen, waarom ik karate ben gaan doen. http://www.youtube.com/watch?v=jEtuGRoa1voKapot gruwlijk! Masterlijkheid  Nadoen @ meet?  Wow ziek  Mijn liefde 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 08 Juli 2009, 17:47:36 door Zonakusu »
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 08 Juli 2009, 20:10:16 » |
|
Een van mijn GROTE liefdes... Zaterdag mogen we weer. Les 7, en het einde komt in zicht. Ik denk dat we tegen september/oktober klaar zijn... JIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA !!!
|
|
|
|
« Laatste verandering: 08 Juli 2009, 20:12:25 door Jesh »
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 08 Juli 2009, 21:26:45 » |
|
Is Escrima een cursus van een aantal lessen of is dat net als bij karate enzo een eigen tak van sport met een bandensysteem, waar je jaren over doet? Toen ik ninjitsu deed was escrima namelijk een onderdeel daarvan net als nunchaku, hanbo, sai's, enz. Escrima vond ik daarvan toch veruit het leukste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 09 Juli 2009, 08:34:06 » |
|
Eskrima is een volwaardige stijl (het is de nationale MA van de Filipijnen), zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/EskrimaWij (ik en MiPe) doen een Basic Instructor Course in Doce Pares World Concepts van Frans Stroeven. Die cursus bestaat uit 10 lessen van 3 uur en daarna een examen. Dan heb je de groene band. Van daaruit moet je zelf verder trainen om hogerop te komen. Je kan ook een Instructor Course Knife Fighting volgen (ga ik volgend jaar waarschijnlijk doen) en daar heb je Basic en Advanced. Als je de Advanced af hebt, dan heb je 1e Dan.
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 09 Juli 2009, 10:52:29 » |
|
Weer OT. De dim mak van Frank Dux in de film Bloodsport. Deze techniek bestaat dus echt. PS. even een sidenoot: Ik heb de eer gehad om de echte Frank Dux te ontmoeten in zijn dojo in LA. Super aardige vent, maar je wilt er echt geen ruzie mee krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Juli 2009, 10:15:00 » |
|
Nee ik normaal ook niet... maar als je goed oplet trekt die gangbanger een pistool en dreigt daarmee. Vervolgens wordt ie tot moes gestampt. O M F G n00b !!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 26 Juli 2009, 09:11:15 » |
|
Je kunt gewoon de linkjes posten. Dat werkt ook prima.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 26 Juli 2009, 10:09:39 » |
|
Nice filmpje. En welkom bij de club. Je bent tot nu toe degene die het dichtst bij mijn stijl staat (kyokushin karate).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|