Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 10 Maart 2010, 20:24:46 » |
|
Inderdaad! Geweldig, ik denk zo overmeesterd worden is misschien nog wel lulliger dan klappen krijgen. Dit is een Mental KO! 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 16 April 2010, 12:06:57 » |
|
Dat is toch gewoon te ziek voor woorden... Zonder enige reden er maar wat op los steken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Apprentice
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 10 Mei 2010, 23:20:57 » |
|
Er zijn een hele hoop items gewoon te gebruiken. Toch ben ik er een voorstander van om gewoon met blote handen te vechten in plaats van vergezochte dingetjes. Zo geweldig hard komt een opgerolde krant ook weer niet aan. Een mobiele telefoon is ook niet alles, tenzij je nog zo'n philips diga hebt. Of je hebt iets goeds, of knok gewoon goed. Ik erger me af en toe best wel aan die zelfverdedigingsboekjes waar ze je aan de gand van een paar plaatjes leren verdedigen. Daar staan vaak van die vrijtjes "wapens" bij waarvan ik denk... hoe kom je er in hemelsnaam bij om dat te gebruiken? Als je nou een goed stuk hout hebt, of een kapotte fles of zo.... Of smeer je handen in met hondenpoep en gedraag je een beetje psycho laat maar, ik draaf weer door 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 10 Mei 2010, 23:23:42 door gimgamgommetje »
|
|
si vis pacem para bellum
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 12 Mei 2010, 16:35:26 » |
|
of een kapotte fles of zo....
Ja....ik vind je hierdoor dus meer een psycho en smeerlap!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Apprentice
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 16 Mei 2010, 12:58:40 » |
|
of een kapotte fles of zo....
Ja....ik vind je hierdoor dus meer een psycho en smeerlap! Eindelijk iemand die me niet schattig vind  Hier nog een leuke video. Alistair wint op zijn gemakkie van Brett Rogers. brett had nogal wat te melden over Alistair voor het gevecht, dus ik vond het heerlijk om te zien: http://fightnext.com/video/5D2DU553DH78/Alsitair-Overeem-vs-Brett-Rogers
|
|
|
|
|
|
si vis pacem para bellum
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 19 Mei 2010, 01:51:38 » |
|
Hehe, ja ik vind dat wel smerig hoor als je dat zou doen. Maarja, dat ligt ook weer aan de situatie  In een kill or be killed situatie zou ik het dus ook doen, want er is dan geen uitweg. Maar als je gewoon op de vuist gaat met iemand zou ik geen steek/snij wapens gebruiken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|