|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: 19 Februari 2010, 13:34:26 » |
|
Ik vind 't er al pijnlijk uitzien... Mijn knietjes zijn heilig (a) Snakezz PS: WHAHAHA, die escape op 4:55  Super! xD
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #74 Gepost op: 10 Maart 2010, 13:12:26 » |
|
Dit is ook echt een goeie, helaas kan ik het origineel niet via YouTuup vinden dus post ik de link ff: http://www.hodiho.fr/2010/02/une-racaille-belge-se-fait-eclater-par-un-skateur.htmlWat ik zo goed vind aan dit filmpje: - de skater gebruikt zijn bord om afstand te houden van de agressor en gebruikt het niet als wapen - hij slaat niet als eerste en probeert de situatie te de-escaleren - op het moment dat een fysieke confrontatie onvermijdelijk is slaat hij meteen toe (slip, shoot, mount) - nadat hij de agressor gemount heeft geeft hij hem een paar draaien om de oren maar slaat hem niet lens - daarna controleert hij de agressor zonder excessief geweld De beelden spreken uiteraard voor zichzelf. Ik vind dit een schoolvoorbeeld van proportioneel handelen in een zelfverdedigingssituatie. Mocht dit in een rechtszaak als bewijsmateriaal dienen, dan denk ik dat onze skater heel snel weer buiten rond zou rijden.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 10 Maart 2010, 13:16:04 door Jesh »
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|