Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Gepost op: 07 Juli 2009, 13:19:43 » |
|
Wie kan er een split? Benen opzij dus en niet 1 naar voor en 1 naar achteren, want dat is een spagaat.
Toen ik destijds karate deed, kon ik het bijna. Maar nu zit de rek er al weer aardig uit. Vraag me af of ik weer zo soepel kan worden als destijds.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 07 Juli 2009, 23:36:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 08 Juli 2009, 14:21:26 » |
|
Toch schijnt split trainen niet eens zo moeilijk te zijn. Je moet alleen veel geduld hebben, maar in een paar maanden zou het moeten lukken en dat met een paar minuutjes per dag. Tuurlijk gaat het wat makkelijker als je wat jonger bent, maar zelfs een oude lul als ik zou het nog wel kunnen na een flinke portie stretchtraining. Ik denk dat ik het wel ga proberen. Eens kijken hoe ver ik kom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 08 Juli 2009, 15:00:35 » |
|
Split = spagaat hoor  Maar veel plezier met stretchen!  Lijkt me zelf wel tof om te kunnen, maar ben zo stijf als een plank.
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 08 Juli 2009, 15:02:55 » |
|
Split is niet hetzelfde als spagaat. Dit is een split:  En dit is een spagaat:  De spagaat is ook veel makkelijker. Nou ja, velen zeggen dat het wel hetzelfde is, maar wat mij betreft zit er wel een boel verschil tussen. Ik bedoel dus met de split wat je dus ziet op de eerste foto.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Juli 2009, 22:06:46 » |
|
OEEEHH... that must hurt.. once upon a time.. toen kon ik nog de split.. nu zou ik dat niet meer durven. kom erg ver.. maar een volledige split zal me nooit meer gaan lukken
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Januari 2010, 11:16:41 » |
|
Pfff...Ik voel altijd die rek in mijn knieen als ik de split probeer  De meeste mensen voelen het rekken meer in de liezen toch? :O Conclusie: Ik kan de split niet. De spagaat bijna.
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|