« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Opmerkingen over de site  (gelezen 452 keer)
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 29 Juni 2009, 19:55:58 »

Fightingarts is vandaag de dag een klein half jaartje online, en met  zo'n jonge website die volledig van scratch (ex forum) is opgebouwd komen er genoeg foutjes om de hoek kijken. Meld hier even de fouten die je vind, dan zullen we ze op het lijstje gooien dan zullen ze z.s.m. gefixed worden Smiley

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Fvddungen
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:08:53 »

Ah, zeker naar aanleiding van mijn posting. Hier paar puntjes, die ik al heb gevonden:

1. Het bladeren door de lijst van scholen na een zoekopdracht werkt niet. Het filter gaat verloren als je naar een andere pagina gaat.
2. De link naar contact in het nieuwsitem 'Wordt lid van de Fightingarts crew' werkt niet.
3. De datum bij een agenda item staat in het engels. Tevens kan de tijd wel weg, denk ik. Er staat toch 00:00.
4. Het submenu onder het hoofdmenu blijft niet staan als je naar 1 van die items gaat.
5. Cosmetisch puntje: Maak de dropdownlijst bij zoek sportscholen even langs als het invulveld er boven en er onder.

Verder nog her en der wat spel/taalfoutjes gezien.

En ik heb nog wel wat ideeen voor verbeteringen.
Zonakusu
Founder

« Antwoord #2 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:23:35 »

Hey, bedankt voor de puntjes.

1) Klopt, is een bekend probleem zal van de vakantie gefixed worden.
2) Fixed Smiley
3) Wat het engels betreft, je hebt groot gelijk. De tijd gebruiken we vaak ook wel, maar als we bij een agendapunt online niet de tijd kunnen vinden zetten we simpelweg 00.00 neer.
4) Deze vat ik even niet?
5) Welke browser gebruik jij? Tongue

Fvddungen
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:26:22 »

Nou, bovenin staat het hoofdmenu (nieuws, scholen, agenda, enz.). Als je daar met je muis overheen gaat verschijnt daaronder een submenu. Als ik dan op 1 van die opties klik ga ik wel naar die pagina toe, maar het submenu verdwijnt.

Ik gebruik IE7.

Fvddungen
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:27:40 »

Oh, ik zie dat je de link naar de contactpagina hebt gefixt, maar er op klikken opent wel een nieuw venster. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, toch?
Zonakusu
Founder

« Antwoord #5 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:27:54 »

Oh, hij onthoud het niet, nee dat klopt. Op zich vind ik het zelf niet echt storend, jij wel? Smiley

Edit: Ja alle links uit nieuwsberichten openen standaard in een nieuw venster aangezien dat veel makkelijker is. Er wordt niet vaak iets lokaal geopend vanuit een nieuwsbericht.

Fvddungen
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:34:01 »

Het gaat er niet om dat het storend is. Bij een goede navigatie van een website hoort het submenu te blijven staan. Daarnaast moet eventueel het hoofdmenu item een ander kleurtje hebben.
Zonakusu
Founder

« Antwoord #7 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:58:26 »

Ik zal het meenemen naar de volgende update Smiley

Pagina's: [1]  
« vorige volgende »
Ga naar: