Jesh
Founder

|
|
« Gepost op: 22 Juni 2009, 12:20:41 » |
|
Even een schaamteloze plug: http://budobushido.hyves.nlFootage van ons grappling toernooi afgelopen zondag. Komende zondag de finales. DJIEAH !!! 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juni 2009, 16:47:23 » |
|
Waarom staat het niet op de fp?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juni 2009, 16:58:43 » |
|
Yoseikan Grappling! Misschien mini toernooitje houden @ meeting? Jesh en Dalus worden toch wel 1 en 2, maar is wel leuk toch  Psies, kan je nooit van te voren zeggen. Ik dacht ook niet dat ik van MiPe ging winnen. Wij trainen al zolang met elkaar, dus je kent elkaar door en door... hij wint iig wel wat vaker. Maar hij is ook groter en sterker, dus bij gelijk kennisnivo geeft dat vaker de doorslag. Ik was iig blij. 3 keer gewonnen, 3 keer met een choke en ook nog redelijk technisch in orde. 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Juni 2009, 13:20:11 » |
|
jah vond het ook niet echt een waardig einde.. maar denk dat als we nog een ronde hadden moeten vechten dat Peter het echt nie getrokken had.. conditioneel was ik gewoon veel beter en meer gefocused..
als ik straks weer op ga grapplen krijg ik ze meteen weer om mijn oren dus.. .. maar het gaat om het moment.. en dat was zeker MIJN moment..
hahaha
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|