|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2010, 00:10:30 » |
|
Denk dat onze vervelend gebruiker nu maar even weg gaat blijven  Beste mensen, mocht bovenstaande op mij van toepassing zijn, dan wil ik graag even zeggen dat ik nooit enige intentie heb om vervelend aanwezig te zijn. Ik wil graag in goede verstandhouding op dit forum aanwezig zijn, mocht er een probleem wezen schroom niet mij daar even een PM over te sturen. Jullie plezier is voor mij ook belangrijk. Ik lees jullie berichten in elk geval erg graag en ik heb een positieve indruk van jullie allemaal. Sorry dat ik hier off topic ben geweest. Met vriendelijke groeten, BertB
|
|
|
|
|
|
Wars begin where you will, but they do not end where you please
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 26 Juni 2010, 18:51:16 » |
|
Denk dat onze vervelend gebruiker nu maar even weg gaat blijven  Beste mensen, mocht bovenstaande op mij van toepassing zijn, dan wil ik graag even zeggen dat ik nooit enige intentie heb om vervelend aanwezig te zijn. Ik wil graag in goede verstandhouding op dit forum aanwezig zijn, mocht er een probleem wezen schroom niet mij daar even een PM over te sturen. Jullie plezier is voor mij ook belangrijk. Ik lees jullie berichten in elk geval erg graag en ik heb een positieve indruk van jullie allemaal. Sorry dat ik hier off topic ben geweest. Met vriendelijke groeten, BertB Haha, lol >.< Ik wist even niet of je serieus was of niet.. 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 05 Augustus 2010, 08:20:59 » |
|
Daar heb je helemaal gelijk in. Het is zelfs een buitengewoon slechte demo. Het is niet het Wing Chun dat ik gewend ben. Jammer eigenlijk. Bert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fikkie
Administrator

|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 05 Augustus 2010, 15:40:35 » |
|
MY EYES MY EYES, THEY ARE BURNING Hehe, kijk de film Ip Man  Niet heel betrouwbaar, maar ziet er iig leuker uit dan dat.. En verder, http://www.youtube.com/watch?v=VjcozWSvpjsDeze man heeft mijn sifu VT geleerd en ik heb zelf ook een aantal keer met hem getrained 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 10 Augustus 2010, 13:34:13 » |
|
Hey Bert,
Deze is wel heel slecht ja, er zijn inmiddels ook zo veel verschillende stijlen binnen het wing chun.
Wat vind jij bijvoorbeeld een goed filmpje/demo?
Stefan
Ik heb even gekeken, mar nog niets gevonden. Het probleem is dat er teveel rotzooi tussen staat waardoor de goede groepen en filmpjes moeilijk te vinden zijn. Ik snap niet dat mensen niet doorhebben dat een youtube filmpje een promotie kan en eigenlijk wel moet zijn van je eigen school. Ondanks dat, en ondanks dat iedereen weet dat je jezelf blootstelt op youtube zijn er genoeg mensen die er echt slechte filmpjes opzetten. Het verbaast me want Wing Chun leent zich juist erg goed voor snelle en spectaculaire arm-, elleboog-, vuist- en handcombinaties. Ik verder zoeken en als ik iets fatsoenlijks vind, plaats ik de link. Bert
|
|
|
|
« Laatste verandering: 10 Augustus 2010, 13:42:20 door BertB »
|
|
|
|
|
Escrima Weert