Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Gepost op: 22 Mei 2009, 16:23:44 » |
|
Nunchaku-doNunchaku-do is een gevechtsport met de nunchaku, twee stokjes door middel van een touw of ketting met elkaar verbonden. In België en Nederland wordt omwille van veiligheidsredenen een safety-nunchaku gebruikt, deze bestaat uit schuimrubber en is geel en zwart. De sport telt vier onderdelen: de Kumite (één tegen één gevecht), Freestyle (showelement), de Kata (bepaalde serie technieken) en Jutsu (zelfverdediging). Agenda23 mei: EK Nunchaku 07 jun: Technische Stage olv Rene de Jong Meer informatieMeer informatie over Nunchaku-do is te vinden op de website van de Stichting Nunchaku Nederland. Sportscholen zijn ook op de site van de SNN te vinden, maar alle scholen zijn ook opgenomen in onze sportschool database.
|
|
|
|
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Mei 2009, 17:03:35 » |
|
De titel bij de wedstrijdkata voor heren had je zeker wel verdiend, je was gewoon stukken beter dan de rest. Alleen die Tim van Utrecht kwam een beetje bij je in de buurt qua uitstraling, maar die had dan weer veel meer mispakkingen.. Volgende keer moet je lekker gaan sparren bij de experts  , dan heb ik iig geen last meer van je  . Hoe vaak heb je nou eigenlijk moeten sparren? 5x? *Max had zijn kata verknoeid en was bij het sparren in de kwartfinale uitgevallen.. Na 5 gevechten (waarvan 3 gewonnen en 2 verloren)..*
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Mei 2009, 09:22:42 » |
|
Jah sorry voor de late reactie. maar nog van harte gefeliciteerd..
je filmpje wil ik zeker zien
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 05 Juni 2009, 15:27:15 » |
|
Ja erg he  terwijl het wel een goede vechter is o_O Tja .. dat is echt het eerste wat ik dacht. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|