|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #77 Gepost op: 12 Juni 2009, 12:32:15 » |
|
* Max heeft het zeker overleefd ja  . Mijn vader reed nog een beetje voorzichtig denk ik, omdat dat de eerste keer was dat hij er hard op ging rijden.. Desalniettemin gingen we wel best wel hard  . Zal lang duren eer ik sneller van 0 tot 200km/u optrek  . Is er nou al iets gebeurd met Ana? 
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 12 Juni 2009, 12:44:59 » |
|
Niks gehoord van Max dus hij zal nog wel leven  * Zonakusu zat net weer bij Ana... I know its wrong but i still like her  Getting his groove on !!! YEAH BABY !!! YEAH !!!
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #81 Gepost op: 13 Juni 2009, 13:29:37 » |
|
Leuk en lief? Niets mis mee toch? En als je gezellig op een bank zit moet je niet per se gaan lullen  . Gisterenavond naar een feesttent geweest waar The Partysquad optrad en ken nu nog steeds geen liedje van hun  . Ging om kwart voor vier weg bij een vriend en was toen nog een uurtje in mijn uppie aan het fietsen naar huis. Weet niet meer precies wat er is gebeurd toen ik thuiskwam, maar toen ik wakker werd, had ik iig geen broek meer aan en mijn 'slaap t-shirt' achterstevoren aan  . Mijn benen voelen nu nog steeds moe aan van eerst Nunchaku en daarna ±40km fietsen en uitgaan. Maar in ieder geval geen kater 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #89 Gepost op: 15 Juni 2009, 20:44:34 » |
|
Waarom heb ik dat niet gezien... /me huilt  Afgelopen drie races waren allemaal heel erg gaaf  . Kampioenschap wordt ook nog best spannend.. Lorenzo, Rossi en Stoner hebben alledrie 106 punten  * Max heeft net studiefinanciering aangevraagd.. Opnieuw..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 16 Juni 2009, 18:25:44 » |
|
sims is saaaaaaaai... En vooral veels te makkelijk geworden...
Hehe, ik ben net superslecht in de sims  . Laatst The Sims 2 eens gespeeld en mijn sim ging gewoon dood, terwijl ik serieus aan het spelen was. Dus dat het wat makkelijker is geworden, vind ik beter. Maar ja.. het wordt wel heel snel saai, dat klopt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|