« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: K-1 & Kickboks algemeen  (gelezen 494 keer)
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 14 Mei 2009, 12:55:28 »

Vechtvrienden!

Morgen is het de 16e en zal Hari tegenover Schilt staan, een wedstrijd die veel belooft. Daarom een topic over K-1 en kickboks in het algemeen.

Vooral K-1 staat mij veel aan vanwegen de professionaliteit van het hele gebeuren. Ook leuk natuurlijk dat het K-1 bestaat uit vrijwel elke soort kickboks stijlen. Maar natuurlijk het leukste omdat de K-1 vrijwel gedomineerd wordt door de Nederlanders Tongue

Wat vinden jullie ervan? Grin

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Jesh
Founder

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Mei 2009, 17:52:02 »

Als Hari zich dit keer gedraagt zou het een leuke partij kunnen worden.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Zonakusu
Founder

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Mei 2009, 19:19:55 »

Hmm mja, maar op zich was Hari niet eens zo verkeerd hoor. Ja natuurlijk ging hij naderhand tever met zijn uitspraken, maar ik heb van mensen gehoord (die erbij waren in Japan) dat het wel zeker eens toneel spelen zou kunnen zijn van Bonjasky... En ja dan wordt je natuurlijk boos als tegenstander.

Weliswaar alsnog de fout van Hari though, maar ik heb hem redelijk snel kunnen vergeven Kiss

Jesh
Founder

« Antwoord #3 Gepost op: 14 Mei 2009, 22:07:22 »

Nee, ik vind dat je je niet moet laten kennen... ZEKER niet als de tegenstander psychologische spelletjes met je speelt.

Maar goed, het blijft wel een goede vechter.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Zonakusu
Founder

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Mei 2009, 22:49:35 »

Nee oke daar heb je gelijk, laten we hopen dat hij overmorgen wat mooiers laat zien. Ik heb er in ieder geval zin in!

Jammer dat ik de dag erop de uitstanden moet zien door het op de site te zetten! Cry

Zonakusu
Founder

« Antwoord #5 Gepost op: 16 Mei 2009, 23:22:34 »

Helaas heb ik de uitslag moeten lezen, deze weet ik nu dus ook. Ik kan in ieder geval vertellen dat de uitslagen toch best opvallend zijn.

Voor de gene die niet willen wachten tot maandagavond (23:00 RTL 7): http://fightingarts.nl/nieuws/71-uitslagen-it's-showtime.html

Toch wel spijt dat ik niet ben gegaan Sad

Zonakusu
Founder

« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juli 2009, 20:11:35 »

Nieuwe K-1 website: http://www.k-1.co.jp/en/index.php

Stuk beter Grin

Pagina's: [1]  
« vorige volgende »