|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Mei 2009, 23:00:52 » |
|
gefeli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Mei 2009, 23:18:37 » |
|
Hehe, dankjewel hoor jongens  Vandaag vierde ik het gewoon vooral omdat het mijn verjaardag is, maar omdat het net voor de examens is (doe ik niet moeilijk over, maar vrienden en vriendinnen wel) en ik morgen een herkansing heb, geef ik na de examens pas een echt feest(je?). Waarschijnlijk doe ik het dan samen met een andere vriend, kan het meteen een stapje groter qua party.. denk ik  . Voor familie vier ik het ook niet, want die wonen allemaal in België... Dus alleen voor gezin opzich.. En uit school waren er wat klasgenoten meegegaan naar mijn huis. Voor mensen die willen weten wat ik heb gekregen: Horloge (komt morgen pas binnen) Kleren (shirts en onderbroeken) Maar komt ook nog een cadeau van mijn vader bij en van vrienden als t goed is  .
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 07 Mei 2009, 19:30:48 » |
|
Oeh wat voor horloge? /me droomt van een uit de Seiko Premier serie!
Nee, een Kenneth Cole, maar weet niet precies wat, hij is nog niet binnen gekomen.. Onderbroeken kun je nooit genoeg van hebben !!!  Nee, want een keer zo'n bruin geval erin en je kan ze niet meer aandoen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 14 Mei 2009, 23:10:49 » |
|
Gisteren zat ik nog de hele tijd te denken: moet Jesh morgen feliciteren, moet Jesh morgen feliciteren! En nu denk ik er gelukkig nog wel net op tijd aan  . Dus bij deze Jesh: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop voor je dat je een leuke dag hebt gehad  :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Mei 2009, 13:56:58 » |
|
Jeujj, eindelijk gaat de taart naar Dalus  Gefeliciteerd  En succes met je verjaardag examens!! PS: je moet nog uitleggen waarom je je verjaardag met Grieken viert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Juni 2009, 16:10:22 » |
|
Gefeliciteerd Jimmy, jij oud wijf! (woorden van René)  Ik voelde me vannacht nog te brak om je een sms te sturen op 12h, anders had ik dat natuurlijk wel gedaan  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|