« vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 5
Auteur Topic: Games !!!  (gelezen 5023 keer)
Jesh
Founder

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 06 Mei 2009, 14:59:33 »

Oke dan...

Nu we hier toch een soort leisure subforum hebben kunnen we ook wat luchtige topics openen.

Ik neem aan dat de meesten van degenen die hier nu actief zijn gamen, zo ja wat spelen jullie momenteel ???

Het mogen ook bordspellen etc. zijn.

Ik ben momenteel bezig met GTA:Chinatown Wars (echt gruwelijke game) en The Dark Spire op de DS...

GTA net alle missies completed maar nu moet ik nog alle extra's. Als je een DS hebt moet je deze game echt spelen. Nu ben ik met The Dark Spire begonnen, een soort dungeon crawler van vroegah. Maar die game is echt enorm moeilijk... echt niet normaal gewoon.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Airwolf
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:08:12 »

Waarom neem je dat aan? Ik game niet en heb er ook geen behoefte aan, want ik vind het tijdverspilling. Smiley
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:29:06 »

Af en toe speel ik nog wel eens CS:Source, puur omdat Source spelers super slecht zijn en snel zeggen dat je cheater bent clown

Daarnaast speel ik af en toe wel eens op de Xbox, ik wacht nu op RedFaction 3. Demo beloofd veel Smiley

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Jesh
Founder

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:05:26 »

Waar ik echt met smart op wacht is Diablo 3. AL JAAAAAAAAREEEEEEEEN.

Sad

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Dalus
Founder

roypiepers@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:11:45 »

Achja games. Ik speel soms (kuch kuch) er nog wel wat. Meestal toch call of duty 1/2/4/5 op mijn pc. Soms speel ik nog wel eens CS:Source alleen maar gungames though. Verder speel ik oblivion fallout en assasins creed. Kan niet wachten op assasins creed 2, geweldige game is dat Smiley.

Judo + Jiu Jitsu + Tendoryu Aikido
Zonakusu
Founder

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:12:40 »

CS:S Gungame kan ook wel leuk zijn ja Smiley

Jesh
Founder

« Antwoord #6 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:15:09 »

Vroegah speelde ik ook wel regelmatig CS en CS:S. Ook nog Battlefield...

Maar echt al jaren niet meer gedaan.

Zonakusu
Founder

« Antwoord #7 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:16:34 »

Ja! Battlefield vietnam! Grin Geweldig spel was dat, enkel spawncampen met een sniper clown

Jesh
Founder

« Antwoord #8 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:18:50 »

Echt een SUPEERRRRR vette game was dat... vooral die muziek uit die choppers was echt dope.

Ik heb heel veel Desert Combat gespeeld, een mod voor BF1942. Echt niet normaal vet was dat toen.

Fikkie
Administrator

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:31:47 »

Echt een SUPEERRRRR vette game was dat... vooral die muziek uit die choppers was echt dope.

Ik heb heel veel Desert Combat gespeeld, een mod voor BF1942. Echt niet normaal vet was dat toen.

Dit idd. Vreselijk veel gespeeld,  vooral met de buggy rijden en dan Capture the Flag Grin
Max
Administrator

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Mei 2009, 18:47:25 »

Vroeger was ik een fervent gamer, laatste tijd steeds minder, af en toe nog wel eens een spelletje...
Bezit iig een PSP, PS3 en een PC natuurlijk. Verder had ik vroeger een Wii bij mijn vader en heeft mijn zus een NDS (waar ik nog geen uur op heb gespeeld, wat binnenkort maar eens moet veranderen Tongue).

Spellen die ik door de jaren het meeste heb gespeeld zijn CS 1.6 en CS:S. Tegenwoordig hou ik me nog een beetje bezig met Battlefield: Heroes (voor tussendoor) en Uncharted (op de PS3)

Voor mijn complete collectie:
http://www.insidegamer.nl/members/32412/collectie

Moet wel toegeven dat ik 1/5 van de PC games op een iets minder legale manier heb verkregen en daarvan de helft nog nooit heb gespeeld. Verder bezit (of bezat (verkocht of geleend van vrienden)) ik wel alles via de normale manier.

My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
Jesh
Founder

« Antwoord #11 Gepost op: 06 Mei 2009, 19:24:49 »

Uncharted lijkt me echt wel een coole game.

Is het wat ?

Max
Administrator

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Mei 2009, 20:08:21 »

Hmm.. het is wel cool, maar voor mij mist het toch nog een beetje het 'gevoel'. Zo lang ben ik echter nog niet bezig (nog maar 2 gamesessies Tongue), dus dat kan nog komen.

Het is goed te vergelijken met een moderne Tomb Raider, maar dan eentje waar de kwaliteit die van de eerdere Tomb Raiders benadert. Jammer genoeg tot nu toe nog niet echt veel (laat staan moeilijke) puzzels.. Maar wel een aardig verhaal en veel actie (schieten + vechten). Verder ziet het er natuurlijk ook goed uit (op een HD-tv, maar op een SD-tv is het ook goed te spelen).

Voor mij is het tot nu toe nog niet echt een topper, maar dat zou nog best kunnen komen het maakt iig nog geen slechte indruk. Ik hou je op de hoogte (als ik de tijd vind om het uit te spelen Tongue).

Nu verder met verjaardag vierenn en daarna nog een toets leren.. Sad

Jesh
Founder

« Antwoord #13 Gepost op: 06 Mei 2009, 20:09:31 »

Oke dan, vier en leer ze.

Grin

Zonakusu
Founder

« Antwoord #14 Gepost op: 06 Mei 2009, 20:32:10 »

Huh ben je jarig dan? Undecided

Ja dus!
« Laatste verandering: 06 Mei 2009, 20:41:44 door Zonakusu » Gelogd

Max
Administrator

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #15 Gepost op: 08 Mei 2009, 00:14:56 »

Net StarCraft: Brood War geïnstalleerd. Overmorgen gaan we dat weer eens checken, dat is alweer zo lang geleden! :O

Jesh
Founder

« Antwoord #16 Gepost op: 08 Mei 2009, 11:45:05 »

Oeh, da's idd al JAAAAAAAAREEEN geleden.

Airwolf
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Mei 2009, 15:24:45 »

Ik moet hier weg denk ik. Ik zit tussen allemaal gamers.
Dalus
Founder

roypiepers@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #18 Gepost op: 08 Mei 2009, 15:34:13 »

haha zo erg is het ook weer niet naast gamen doe ik nog wel minimaal 8 uur sport per week  Wink

Judo + Jiu Jitsu + Tendoryu Aikido
Jesh
Founder

« Antwoord #19 Gepost op: 08 Mei 2009, 15:41:54 »

Ja ik ook. Maar dan moet je MiPe zien...

Die speelt ondertussen nog vrolijk Warhammer en Magic. Thuis gamen, en nog veel trainen ook. En nog een vriendin en samenwonen...

DAAAAAAMNNNNNNN !!!

Zonakusu
Founder

« Antwoord #20 Gepost op: 08 Mei 2009, 15:48:13 »

Haha dat doet hij goed dan! Jongen naast me: Kan hij mij dat niet leren?!

Jesh
Founder

« Antwoord #21 Gepost op: 11 Mei 2009, 09:08:51 »

Ow graag. 50 Euro per uur.

Tongue

Fvddungen
Jr. fighter

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:45:38 »

Uncharted is een heel cool spel. En deel 2 wordt helemaal een toppertje. Maar net als alle games moet je er van houden.

Zelf speel ik nu Killzone 2. Laatste level wil nog niet echt lukken. En mijn ps3 is paar weken stuk geweest, maar sinds afgelopen weekend doet die het weer, dus ik kan weer aan de bak.
Jesh
Founder

« Antwoord #23 Gepost op: 30 Juni 2009, 09:20:16 »

Lijkt me ook echt een brute game.

Max
Administrator

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #24 Gepost op: 02 Juli 2009, 13:35:16 »

Uncharted al niet meer opgestart sinds mijn vorige post in dit topic :$.

Killzone 2 heb ik ook al even gespeeld, maar die ligt bij mijn vader en daar speel ik nou niet echt veel (en lang).

Pagina's: [1] 2 3 4 5  
« vorige volgende »
Ga naar: