|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Mei 2009, 18:47:25 » |
|
Vroeger was ik een fervent gamer, laatste tijd steeds minder, af en toe nog wel eens een spelletje... Bezit iig een PSP, PS3 en een PC natuurlijk. Verder had ik vroeger een Wii bij mijn vader en heeft mijn zus een NDS (waar ik nog geen uur op heb gespeeld, wat binnenkort maar eens moet veranderen  ). Spellen die ik door de jaren het meeste heb gespeeld zijn CS 1.6 en CS:S. Tegenwoordig hou ik me nog een beetje bezig met Battlefield: Heroes (voor tussendoor) en Uncharted (op de PS3) Voor mijn complete collectie: http://www.insidegamer.nl/members/32412/collectieMoet wel toegeven dat ik 1/5 van de PC games op een iets minder legale manier heb verkregen en daarvan de helft nog nooit heb gespeeld. Verder bezit (of bezat (verkocht of geleend van vrienden)) ik wel alles via de normale manier.
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Mei 2009, 20:08:21 » |
|
Hmm.. het is wel cool, maar voor mij mist het toch nog een beetje het 'gevoel'. Zo lang ben ik echter nog niet bezig (nog maar 2 gamesessies  ), dus dat kan nog komen. Het is goed te vergelijken met een moderne Tomb Raider, maar dan eentje waar de kwaliteit die van de eerdere Tomb Raiders benadert. Jammer genoeg tot nu toe nog niet echt veel (laat staan moeilijke) puzzels.. Maar wel een aardig verhaal en veel actie (schieten + vechten). Verder ziet het er natuurlijk ook goed uit (op een HD-tv, maar op een SD-tv is het ook goed te spelen). Voor mij is het tot nu toe nog niet echt een topper, maar dat zou nog best kunnen komen het maakt iig nog geen slechte indruk. Ik hou je op de hoogte (als ik de tijd vind om het uit te spelen  ). Nu verder met verjaardag vierenn en daarna nog een toets leren.. 
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 08 Mei 2009, 15:24:45 » |
|
Ik moet hier weg denk ik. Ik zit tussen allemaal gamers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Juni 2009, 20:45:38 » |
|
Uncharted is een heel cool spel. En deel 2 wordt helemaal een toppertje. Maar net als alle games moet je er van houden.
Zelf speel ik nu Killzone 2. Laatste level wil nog niet echt lukken. En mijn ps3 is paar weken stuk geweest, maar sinds afgelopen weekend doet die het weer, dus ik kan weer aan de bak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|