Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:48:52 » |
|
Hallo allemaal  , Ik zal wel beetje uit de toon vallen met mijn leeftijd en hobby's die lekker afwijken van jullie hobby's  . Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar en ik beoefen taekwondo op de zelfde vereniging als Airwolf. Ik zit momenteel in 4 vwo en mijn hobby's zijn taekwondo (of course), songteksten schrijven, rondhanden met vrienden en eigenlijk ook allemaal andere dingen schrijven. Denk aan gedichten, verhalen en andere teksten. Welkom bij FA !!! 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:53:37 » |
|
Jeej, eerste vrouw.  Haha als je nou een jurk aantrekt zijn het er 2  Pas op he, anders gaan we weer sparren ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nienetjuhh
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:54:26 » |
|
Gheghe sorry ik sla geen meisjes (A)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:55:01 » |
|
Gheghe sorry ik sla geen meisjes (A)
Geen probleem, ik trap wel gewoon door hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:57:43 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:00:14 » |
|
Welkom Jaymz! Ik heb zelf ook eens een les Bujinkan Ninjutsu gevolgd. Waar doe je het? Ik deed het vroegâh in Rotterdam bij Frank van Heesch, maar die groep bestaat volgens mij niet meer. Tegenwoordig train ik in Nijmegen(/Arnhem) Aha oke cool  Ik ben zelf eens bij Leiden geweest, die school staat niet op je website zo te zien  @ Nienetjuhh: Welkom!  En Airwolf mag je niet slaan / *trappen zonder mijn toestemming  *fixed
|
|
|
|
« Laatste verandering: 06 Mei 2009, 16:02:25 door Zonakusu »
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:01:37 » |
|
Gelukkig zitten er veel beentechnieken in Taekwondo. * niet achteraf editten Jim. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaymz
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 06 Mei 2009, 16:03:35 » |
|
Aha oke cool  Ik ben zelf eens bij Leiden geweest, die school staat niet op je website zo te zien  Kijk een goed naar de ene-laatste entry, of zit er nog een school in Leiden ?
|
|
|
|
|
|
- Keep on moving -
|
|
|
|
|
M-Funky
Young grasshopper
Only you Can Stop me...But You Dont
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 31 Mei 2009, 21:17:00 » |
|
Eyy Brada's
Ik ben myronne 23 jaar doe aan pancrase mma en ga hoogst waarschijnlijk beginnen met eskrima omdat Mipe79 mij gek heeft gemaakt er mee..
Doe veel aan game en hou van vrouwen met bigg bigg booty.
dat was het wel zo beetje
grtz Myronne
|
|
|
|
|
|
Only you Can Stop me...But You Dont!
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 31 Mei 2009, 21:18:59 » |
|
Eyy Brada's
Ik ben myronne 23 jaar doe aan pancrase mma en ga hoogst waarschijnlijk beginnen met eskrima omdat Mipe79 mij gek heeft gemaakt er mee..
Doe veel aan game en hou van vrouwen met bigg bigg booty.
dat was het wel zo beetje
grtz Myronne
EEEEEEEEEJ SWA !!! Cool om je hier te zien... er moeten nog veel meer van dat soort martial arts maniakken bij !!! WELKOM !!!
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
M-Funky
Young grasshopper
Only you Can Stop me...But You Dont
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 31 Mei 2009, 21:26:55 » |
|
Thx Zonakusu
Mijn Brada Jesh vertelde me van deze site vandaar
|
|
|
|
|
|
Only you Can Stop me...But You Dont!
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 03 Juni 2009, 17:13:59 » |
|
Kunnen we misschien de yo yo teksten in gewoon nederlands houden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 29 Juni 2009, 15:26:58 » |
|
Ik werd door een Attilla gewezen op deze site. Leuke site, maar nog erg rustig. Hopelijk wordt dat snel beter.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Frank, 42 jaar en kom uit Hilversum. Tussen mijn 20ste en 30ste jaar ben ik begonnen door jarenlang intensief Wado karate te trainen en kwam ik tot 1ste Kyu. Ik was er wel klaar voor, maar heb nooit mijn zwarte band examen gedaan. Mede doordat ik een switch maakte naar Ninjitsu onder leiding van de Amerikaan Rick Tew en deze 2 stijlen waren moeilijk te combineren. Het ninjitsu heb ik ook een tijd gedaan, maar na wat onenigheid met de leraar ben ik er toen mee gestopt. Na een pauze van 15 jaar ben ik recentelijk weer begonnen met Kyokushin Karate. Ik merk dat ik alle bewegingen nog wel ken, maar dat het allemaal wat minder soepel gaat, omdat vooral mijn conditie op een dieptepunt zit en ik natuurlijk ook niet zo flexibel meer ben. Hopelijk ga ik dat niveau snel weer halen. Ik heb er in ieder geval veel plezier in om het weer te doen. Nou, dit was het zo'n beetje.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 29 Juni 2009, 16:51:43 door Dalus »
|
|
|
|
|
|
|
Fvddungen
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 29 Juni 2009, 15:56:56 » |
|
Ik bedoelde natuurlijk Kyokushin. Maar het bewerken van een posting werkt niet op dit forum, dus ik kan het niet aanpassen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|