BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: 20 Augustus 2009, 13:28:43 » |
|
Die heb ik: Worstelkonst uit 1648 volgens mij. Ik stuur hem wel ff door dit weekend.  Oh ja die ken ik, van Nicolaes Petter en Romeijn de Hooghe. Het origineel manuscript ligt overigens in de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag in de sectie speciale collecties. Bert B
|
|
|
|
|
|
Wars begin where you will, but they do not end where you please
|
|
|
ultimatekenpo
Apprentice

Jeff Speakman's Kenpo 5.0 - The Netherlands
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: 20 Augustus 2009, 15:07:16 » |
|
Eej die Richard... long time no see mate !!!  5 september mogen we weer he... snel afronden die hap, ik ben benieuwd naar het examen. @ Zona Ik geef je wel ff een heads up als 'ie onderweg is. Ja man! Ik heb er weer erg veel zin in! Ik heb onlangs die trainingsweek gevolgd, 25 uur lang Eskrima in één week! Ik was echt helemaal in mijn nopjes! Ik ben erg benieuwd naar het examen. Nog even een paar keer goed knallen, puntjes op de i en gaan met die banaan!!!! See you soon! Mabuhay!!!! Richard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: 31 Augustus 2009, 22:01:29 » |
|
ik zal me ook even voorstellen voordat ik me met jullie bemoei  ik ben lex, 30 jaar uit tilburg. Ik heb een sportschool in Tilburg waar ik lesgeef in krav maga . Als achtergrond heb ik oa boksen, jiu jitsu , freefight en hapkido. Afgelopen zomer heb ik in thailand ook muay thai en mma getraind waardoor ik nu besloten heb verder te gaan met mma naast krav maga. Ook hoop ik tussendoor het boksen weer op te pakken. Daarnaast werk ik als acceptant voor schadeverzekeringen en evenementenbeveiliger. Het lijkt druk, maar ik geniet van alles wat ik doe ,en ik heb zat tijd over om van het bourgondische brabantse leven te genieten.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 01 September 2009, 10:03:35 door gimgamgommetje »
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TijlV
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: 01 September 2009, 23:31:12 » |
|
Ehum, Ik ben Tijl, ik ben al een tijdje deze website aan het bekijken. Ben een goede kennis van Jim, ik zorg ervoor dat hij in zijn vrije tijd die rugpijn krijgt door de opdrachten die ik hem stuur. Owjah, ik ben 228 maanden oud.... (dat is 19 jaar)  En ik heb een webhosting bedrijf....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 27 Oktober 2009, 16:36:33 » |
|
Hoi, Mijn naam is Maiko! Ik ben 17 jaar oud en ik zit in het 6e jaar van het VWO. Mijn hobbies zijn zo nu en dan wat gamen, stappen en sporten. Ik heb mijn A en B zwemdiploma's en ik heb 1 les voetbal gehad haha  Oké, nu even serieus  Ik wist het al snel dat voetbal niks voor mij was, toen ben ik gaan kijken bij worstelen, dat leek me ook nog niks (Was jong en had geen zin in zo'n pakje.... you know what I mean  ) Toen heb ik gekeken bij een Judo vereniging bij mij in de buurt, maar die beviel mij niet zo.... die les was mijn eerste en laatste les bij die groep. Daarna kwam het echte werk! Ik ben naar Bushido gegaan, en daar zit ik nu al bijna 13 jaar bij. Ik doe daar nu zo ongeveer 13 jaar Judo, 4 jaar Jiu-Jitsu en doe ook al een aantal jaartjes Pancrase mee daar. Sinds kort doe ik ook Eskrima, 4 maanden ongeveer. Nou... dat is mijn levensverhaal zo'n beetje? Haha  Gegroet!
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|