Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: 06 Januari 2010, 19:50:01 » |
|
Welkom allemaal! Zeker vet Serge 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
ssbd
Young grasshopper
Silat Suffian Bela Diri
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 06 Januari 2010, 22:26:36 » |
|
Henk,
Silat Suffian Bela Diri.
Groets.
|
|
|
|
|
|
Work hard for that wich is destined for you!
|
|
|
ultimatekenpo
Apprentice

Jeff Speakman's Kenpo 5.0 - The Netherlands
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 06 Januari 2010, 23:17:30 » |
|
Hoi Henk, geweldig dat je je weg gevonden hebt naar FA! Ik heb een aantal videoclips bekeken van het Silat Suffian Bela Diri, en het knife werk is werkelijk subliem. Ik ben zelf een Knife Fight beoefenaar bij Frans Stroeven (voor mij een significant onderdeel van de Filipijnse gevechtscultuur, en ik beoefen ook Doce Pares). Ik zou best wel eens wat meer willen zien en hoop dat je ons op de hoogte kunt houden van toekomstige seminars op dit gebied. Ik krijg regelmatig uitnodigingen vanuit jullie groep via hyves, maar tot dusver ben ik nog niet in de gelegenheid geweest een keer mee te doen. De volgende keer hoop ik er toch eens bij te kunnen zijn..... Nogmaals, leuk dat je erbij bent. Overigens, we willen zeer binnenkort een meeting organiseren onder diverse leden van FA waarbij diverse instructeurs een training verzorgen, wellicht leuk als er een inbreng mogelijk zou zijn vanuit jullie groep! Vriendelijke groet, Richard Baarspul www.KenpoNederland.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 07 Januari 2010, 19:22:57 » |
|
Welkom Henk!  YEAH!! Members!! Progress!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 05 Februari 2010, 11:47:48 » |
|
Welkom Jeroen! Dat is een aardige achtergrond 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Feike
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 27 Augustus 2010, 18:44:09 » |
|
Hallo allemaal, Mijn naam is Feike van Det en ik ben 29 jaar. Ik woon in Reeuwijk, waar ik in 1988 begonnen ben met Judo. Na 3 jaar had ik dat eigenlijk wel gezien en heb ik de overstap in 1991 naar Karate (Kempo) gemaakt. En daar ben ik nooit meer mee gestopt. In 1998 heb ik mijn 1e Dan behaald, in 2001 mijn 2e Dan en in 2005 mijn 3e Dan. Begin jaren 90 deed ik veel mee aan wedstrijden, zowel Kumite als Kata, maar daar lagen toen mijn ambities niet. Vorig jaar begon het toch weer te kriebelen na 13 jaar niet aan wedstrijden meegedaan te hebben en ik wilde toch weer eens proberen aan een aantal Kata wedstrijden deel te nemen. Ik ben toen bij het Open NK 2e geworden, op het NK ook 2e en bij onze clubkampioenschappen 1e. Ik train zelf op maandag en vrijdag avond en op zaterdag geef ik techniektraining. Een aantal foto's:   
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|