|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Mei 2009, 16:31:17 » |
|
Nou jah.. ik bijt de spits wel af. Name: Micha. ik doe nu aan eskrima, jiu-jitsu en pancratse. in het verleden nog wat kickboksen, pentjak , judo, aikido gedaan. passies.. je weet selluf.. massive ownen. m'n eigen dojo en later je brood verdienen met trainen en training geven! so pretty much: registered as a lethal weapon..  !
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Mei 2009, 17:06:48 » |
|
/me
O ja, geen irc hier. Ik ben dus Attilla, 25, Taekwondo, Master student aan de UvA en een nerd met een sociaal vermogen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalus
Founder

|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 02 Mei 2009, 17:18:58 » |
|
Ik ben Roy, 18 jaar (nog 19 dagen voordat ik 19 ben yay). Momenteel nog een 6VWO student maar volgend jaar elektrotechniek aan de TU/e. Hobbies: *Martial arts (duh) *Gamen *Elektronica *Teslacoils Doe momenteel aan: *Judo (kleine 7 jaar) *Jiu Jitsu (4maanden) *Aikido (1 les  )
|
|
|
|
|
|
Judo + Jiu Jitsu + Tendoryu Aikido
|
|
|
|
|
|
|
dude
Administrator
Tensai-Teki
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 05 Mei 2009, 14:56:11 » |
|
Dag allemaal, De naam is Robbert en ben nog altijd maar 20 jaar oud.  Op het moment studeer ik Kennistechnologie (toegepaste wiskunde) aan de universiteit maastricht. Mijn hobbies: - Jiu-Jitsu - tafeltennis (competitie) - zeilen (instructeur) - programmeren (java ownd) - wiskunde - computers Jiu-Jitsu doe ik nog niet zo lang (half jaar). Zit op dezelfde club als *Dalus, maar hij is wel beter erin.
|
|
|
|
|
|
I object to violence because when it appears to do good, the good is only temporary; the evil it does is permanent.
~ Mahatma Gandhi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 05 Mei 2009, 16:13:16 » |
|
dude we salut you het is maar een kwestie van tijd dude!. mijn eerste trainer zei altijd. mentaliteit is alles... ( laten we hopen dat je het dalus moeilijk gaat maken  )
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
dude
Administrator
Tensai-Teki
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 05 Mei 2009, 18:06:48 » |
|
wat een welkom zeg  qua martial arts loop ik geloof ik wel achter op iedereen hier... maar ach met genoeg tijd valt dat ook wel in te halen.  Gegroet, de Dude
|
|
|
|
|
|
I object to violence because when it appears to do good, the good is only temporary; the evil it does is permanent.
~ Mahatma Gandhi
|
|
|
|
|
|
|
Jaymz
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 06 Mei 2009, 14:47:31 » |
|
Hoi there  Jeroen here, 34 jaartjes oud. Woon,- en werkachtig in Arnhem/Nijmegen. 15 jaar geleden tegen Bujinkan Budo Taijutsu (=ninjutsu) aangelopen, na zo'n 4 jaar helaas tegen een pauze van ruim 10 jaar aangelopen. Ben dit voorjaar met een schone lei weer begonnen.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 12 Mei 2009, 09:46:08 door Jaymz »
|
|
- Keep on moving -
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 06 Mei 2009, 14:49:38 » |
|
GoT Jaymz?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaymz
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 06 Mei 2009, 14:50:11 » |
|
Die ja 
|
|
|
|
|
|
- Keep on moving -
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 06 Mei 2009, 14:51:13 » |
|
Hoi :-), we krijgen steeds meer bezoekers zo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nienetjuhh
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:45:14 » |
|
Hallo allemaal  , Ik zal wel beetje uit de toon vallen met mijn leeftijd en hobby's die lekker afwijken van jullie hobby's  . Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar en ik beoefen taekwondo op de zelfde vereniging als Airwolf. Ik zit momenteel in 4 vwo en mijn hobby's zijn taekwondo (of course), songteksten schrijven, rondhanden met vrienden en eigenlijk ook allemaal andere dingen schrijven. Denk aan gedichten, verhalen en andere teksten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaymz
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 06 Mei 2009, 15:47:36 » |
|
Welkom Jaymz! Ik heb zelf ook eens een les Bujinkan Ninjutsu gevolgd. Waar doe je het? Ik deed het vroegâh in Rotterdam bij Frank van Heesch, maar die groep bestaat volgens mij niet meer. Tegenwoordig train ik in Nijmegen(/Arnhem)
|
|
|
|
|
|
- Keep on moving -
|
|
|