|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 06 September 2010, 08:24:08 » |
|
Het kan best goed zijn voor je zelfvertrouwen. Bij veel weerbaarheidsprojecten laten ze kinderen door een plankje slaan om te zien hoe sterk ze zijn. Dit is ook echt het enige nut dat ik ervan zie. Persoonlijk heb ik er helemaal niks mee. QFT. Trouwens, hoe was je eerste les gevaarsbeheersing? 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 06 September 2010, 08:46:32 » |
|
Ik vond het wel een leuke les. De eerste les was vooral nog erg algemeen, maar ik heb wel het idee dat ik hier eea kan leren, vooral over gedrag en houding etc. Ook zitten er veel ervaren vechtsporters en agressietrainers in de groep zelf. Ook daar kun je een hoop van leren. En om ontopic te blijven... wie weet mogen we ooit wel een plankje doorslaan
|
|
|
|
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 20 September 2010, 14:06:19 » |
|
Dat is ook wel een beetje mijn ervaring. Vrouwen hebben veel meer moeite, logisch ook, met geweld dan (de meeste) mannen. Veel vrouwen geven ook aan dat ze het moeilijk zouden vinden om iemand te slaan. Toch een kwestie van opvoeding en genen, sommige uizonderingen daargelaten natuurlijk... http://www.youtube.com/watch?v=VNPDY0lf1d8Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|