BertB
Apprentice
|
|
« Gepost op: 18 Juni 2010, 12:25:59 » |
|
Ah mooi. Ik was een tijdje niet wezen kijken hier en ik denk dat ik een aantal berichten (de verwijderde) gemist heb Dan kan ik nu ff rustig een flesje Trappistenbier aanbreken  hehehe. BertB
|
|
|
|
|
|
Wars begin where you will, but they do not end where you please
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2010, 12:29:00 » |
|
http://www.latrappe.nl/content.asp?m=M7&s=P17&l=NLproost!  Nu ik het toch over trappistenbier heb, is het een idee om eens af te spreken bij het Trappistenklooster bij Tilburg? Ze hebben daar een nieuw proeflokaal en een kloosterwinkel en ik heb het licht (alcoholisch) vermoeden dat men op dit forum een biertje niet afslaat. Hoewel ik me kan voorstellen dat het voor mensen buiten Tilburg een flink eind reizen is, denk ik dat de beloning: -een koud, versgetapt Trappistenbiertje- een hele tocht, zo niet een bedevaart, waard zal zijn.  Wat denken jullie ervan? Kost alleen tijd en je reis, en wat je zelf consumeert.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 22 Juni 2010, 16:07:38 door BertB »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Juni 2010, 18:22:54 » |
|
Dat klooster staat in Berkel-Enschot net buiten Tilburg. Het lijkt me prima daar eea te proeven Vechtsportmeeting is uiteraard nog steeds mogelijk in mijn school. welke volgorde zullen we aanhouden? als de vechtsportmeeting in jouw school is, komt dat mij zeer goed uit. Het is vrijwel naast de deur namelijk. Over de trainingen: wie kan en wil lesgeven? ik wil eerst even zien wat men aanbiedt zodat het een niet met het andere botst. Het lijkt me slim om pas na het vechtsportgedeelte enige bieren te nuttigen, als de activiteit op een dag is. Vinden jullie dat een goed idee??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Juni 2010, 00:05:29 » |
|
Ik kan een lesje krav maga geven, of boksen. grappling/mma zou ook lukken maar daar ligt niet mijn expertise ( still working on it) Dus wat mij betreft pas ik me aan aan wat de groep wil. Ik kan ook wat oefeningen bedenken waarbij (bijna) iedereen met zijn eigen vechtsport uit de voeten kan. Wat zijn de andere opties? Zo iets als middeleeuws zwaardvechten oid zou ik wel leuk vinden. Het is wel leuk om eens iets heel anders te doen dan ik gewend ben. Niet dat ik stiekem op je profiel keek
|
|
|
|
« Laatste verandering: 30 Juni 2010, 00:08:52 door gimgamgommetje »
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Juni 2010, 07:36:45 » |
|
Ik kan een lesje krav maga geven, of boksen. grappling/mma zou ook lukken maar daar ligt niet mijn expertise ( still working on it) Dus wat mij betreft pas ik me aan aan wat de groep wil. Ik kan ook wat oefeningen bedenken waarbij (bijna) iedereen met zijn eigen vechtsport uit de voeten kan. Wat zijn de andere opties? Zo iets als middeleeuws zwaardvechten oid zou ik wel leuk vinden. Het is wel leuk om eens iets heel anders te doen dan ik gewend ben. Niet dat ik stiekem op je profiel keek zwaardvechten is geen probleem, ik heb genoeg houten oefenzwaarden. Ik kan overigens ook Middeleeuws dolkvechten geven. Dus wat mij betreft kunnen jullie nog kiezen ook. Ik zou het zelf leuk vinden om eens wat krav maga te doen, of escrima is altijd geweldig, JKD misschien? Ik vind eigenlijk vrijwel alle vechtsporten leuk, ook al ben ik reeds veertig jaar, het blijft me boeien :-)
|
|
|
|
« Laatste verandering: 30 Juni 2010, 16:18:04 door BertB »
|
|
|
|
|
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Juni 2010, 20:27:16 » |
|
Krav Maga zal ik ook graag willen, middeleeuw zwaardvechten klinkt ook wel leuk  Grappling is ook altijd leuk, daar hebben we wel een aantal experts van hier op FA. JKD echter volgens mij niet Maar zullen we een datum opstellen? Ergens in Juli?
|
|
|
|
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 09 Juli 2010, 14:18:52 » |
|
Is het een idee als we het na de zomervakantie plannen?
Oktober of iets dergelijks?
Dan is iedereen terug van vakantie, iedereen weer opgeladen.
En dan....ja dan is het tijd voor:....een lekker koud biertje en leuke trainingen :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 02 September 2010, 18:36:27 » |
|
In oktober zou ik ook wel willen komen, zolang het maar niet de 16e is, dan heb ik een seminar in duitsland. Hey Freek, Ga je naar Latosa? Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|