Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Gepost op: 10 Mei 2010, 18:03:19 » |
|
Hey, Ik heb een vraag. Ik weet niet of iemand hier verstand van heeft, ik normaal wel (redelijk), maar hier kom ik niet uit.
Ik heb een probleem dat altijd als ik ga gamen of iets anders doe mijn System opeens heel hard gaat runnen.
De system zit normaal rond de 1% van mijn CPU, maar als ik nu een game in ga dan vult hij de CPU capaciteit op.
Voorbeeld: Ik ga Lineage II doen en die gebruikt 45% van de CPU capaciteit, dan zit mijn System opeens op 55% van de CPU capaciteit.
Dit heb ik nog nooit gehad en hoort zeker niet! Ik heb al een scan gedaan met Norton 2010 (Één van de besten)
Heeft iemand misschien een idee om dit op te lossen? Heb ik iets verkeerd ingesteld ofzo?
Alvast bedankt, Maiko
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Mei 2010, 14:31:40 » |
|
Ik heb gescand met Norton en hij vond wel rotzooi erop, maar de System bleef hard werken. Vandaag heb ik mijn computer weer opgestart en nu heeft die nergens last van. Ik neem dan aan dat Norton hem bij reboot heeft verwijderd dan  Had ik alleen nergens gelezen dat die dat deed :O Maargoed  Het is fixed  Thanks anyway 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Mei 2010, 01:50:32 » |
|
Leuk is dat allemaal, maar het werkt allemaal niet  Ik heb echt al vanalles gerund, niks werkt. Ik denk dat iets van te voren mijn systeem verkloot heeft, dus ik zal een dezer dagen mijn computer formateren en opnieuw een systeem erop zetten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Mei 2010, 11:32:47 » |
|
Bah  Dan moet ik eerst meer RAM halen  Haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Mei 2010, 11:36:50 » |
|
Haha, ja maar de transportkosten om het naar Zuid Limburg te zenden :|  Nee haha, is inderdaad waar, ben ik ben aan het denken een nieuwe te kopen binnenkort, maar ik wil niet te veel geld uitgeven  Mooi is die sig he? (a)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Mei 2010, 09:44:10 » |
|
omg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Mei 2010, 18:06:46 » |
|
Je hebt er in elk geval een leuke sig aan over gehouden  Haha, wacht maar!  Als ik me verveel ga ik wel een minder flashy sig maken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|