Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.
|
|
« Gepost op: 18 April 2009, 22:55:36 » |
|
Normaal heb ik een bloedhekel aan die overhypede *** programma's van SBS waar ze de hele tijd mensen aan het afzeiken zijn, maar toch heb ik samen met 3 andere nunchaku-ka's dit jaar mee gedaan aan het programma Hollands got Talent om het Nunchaku meer naamsbekendheid te geven. Daarnet was het uitgezonden op TV, maar ik heb al een linkje gevonden waar het na te zien is http://www.sbs6.nl/web/show/id=388751/langid=43/media=69103/page=1Ben er stiekem toch wel erg trots op  (ik ben de krullebol btw)
|
|
|
|
|
|
Yoseikan Budo + Nunchakudo
|
|
|
|
|
|
|
Airwolf
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 20 April 2009, 09:29:23 » |
|
Die jury zijn gewoon een stel prutsers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

Hit first, hit fast, hit hard and keep on hitting!
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 02 Mei 2009, 16:23:37 » |
|
OOOOH PLEASE... Talent sjwellent.. holland's got crap.. sorry hoor maar kijk naar 99% van die sorry *ss ..... na een half uur kijken schaam je je dood dat je van nederlandse nationaliteit bent.. ( allhoewel het wel koel is om te zien hoe mensen bruut uitge-boeht worden )! 
|
|
|
|
|
|
smile and wave boys...... yust smile and wave!
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 05 Mei 2009, 14:18:18 » |
|
jah maar laten we ff eerlijk zijn.. de sport mag dan iets minder bekend zijn.. maar om nou op een podium te gaan staan en je dan door die patricia paai, die ander muziek worst en die circus joker te laten afzeieken..hmmm
en dan krijg je een wazige mededeling dat het maar een practice makes perfect is.. als of die andere worsten daar een echte skill hebben..
heel eerlijk de volgende talent show die moet komen is..
Hollands next Fighter.
nederlands beste vechters in alle stijlen moeten hun moves doen.. en in de try-outs moeten ze allemaal een randorie doen van 2 minuten! ( tegen 5 man ) hmmmwahahaha..
das pas lachen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 05 Mei 2009, 14:34:21 » |
|
Ja had toch fightmaster ofzo op veronica? Dat was een super mooi programma! Ondanks dat ik niet veel direkte vechtervaring heb (veel wapens en yoseikan aikido) zou ik me daar zeker voor opgeven! Nee, dat vond ik dus echt drie keer niks. Alleen maar kung-fu, taekwondo en karategasten (sorry dudes !!!)... er werd alleen maar staand gespard wat natuurlijk belachelijk is als je het hebt over een "Fightmaster". Volgens mij heb ik ook geen wapens gezien.
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Max
Administrator

|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 05 Mei 2009, 22:13:29 » |
|
FATV !!!
Dat is eigenlijk met best weinig te realiseren.. en kan best populair worden.. Enige wat je nodig hebt is een camera, een plek (grasveldje  ), twee mensen die met elkaar willen vechten (en vervoer willen betalen) en Jimmy (voor het uploaden etc..) Zaterdag ga ik trouwens als publiek eens een kijkje nemen bij Holland's Got Talent. Een vriendin van me is namelijk wel door tot de live-rondes (alleen niet met eens krijgskunst, maar met dansen  )
|
|
|
|
|
|
My name is Max A.K.A Sigidi A.K.A Kalimero13
|
|
|
|
|
|
|
MiPe79
Administrator

|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 06 Mei 2009, 10:53:13 » |
|
hmm dat klinkt als een zeer relaxte job.. doe me die maar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|