|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 12 April 2010, 08:50:01 » |
|
Heb volgens mij afgelopen vrijdag met Judo aardig wat pech gehad. Iemand probeerde een kantel techniek bij mij. Helaas lukte het hem niet om mij volledig te kantelen. Dit had tot gevolg dat ik van max 10cm hoogte op het puntje van mijn schouder viel. Direct daarna had ik last van de pijn en moest ik maar stoppen met de partij. Nu is zeer waarschijnlijk mijn schouder gekneusd of verrekt. Iemand enig idee hoe je het herstel hiervan kan versnellen. De pijn is nauwelijks afgenomen in paar dagen. Wel kan ik nu weer mijn eigen arm optillen  Aha. Welkom in mijn wereld... Ik heb in februari ergens een schouderblessure opgelopen na een iets te wild ingezette omoplata/ashi garami. Ik heb er nu nog steeds heel erg veel last van... ik ben in de tussentijd al eens naar de dokter geweest en die heeft aangegeven dat ik mijn AC gewricht verrekt heb. Het vervelende is dat je, net als bij een ribbreuk, hier weinig aan kan doen. Ik heb echt precies op dezelfde plek pijn als jij, dus ik vermoed dat je eenzelfde blessure hebt opgelopen. Zo rond het puntje van je sleutelbeen en dan er tussenin. Echt een crapblessure. Ben echt al sinds februari rustig aan aan het doen. Grappling gaat slecht, want ik kan geen kracht zetten... voornamelijk duwen en trekken is een probleem. Bij Eskrima kan ik geen powerstrikes maken en moet ik na een aaneengesloten periode van oefeningen stoppen omdat de pijn dan te heftig wordt. 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 12 April 2010, 09:21:58 door Jesh »
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|