Escrimador
Apprentice
|
|
« Gepost op: 23 Maart 2010, 20:37:15 » |
|
Ik ben opzoek naar protection als deze: http://www.youtube.com/watch?v=8X4E4h0vkmsof http://www.tonyblauer.com/4105/03_01_highgear.aspZo een soort, om ff lekker voluit in een techniek te oefenen dat je elkaar echt '''neer'' kan slaan en hard je technieken kan toepassen enzo  ik vind die high gear alleen te duur dus ik dacht dat er misschien goedkoperen zijn. ***MODBREAK***Escrimador: ik heb dit topic gesplitst van het webwinkels recensie topic, dit omdat deze bijdrage totaal geen relevantie heeft tot recensies van webwinkels.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 24 Maart 2010, 09:17:23 door Jesh »
|
|
Escrima Concepts Zaandam
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Maart 2010, 10:12:05 » |
|
Rape Defense Training Hopelijk heb je goed van je af kunnen slaan  ! Zo een soort, om ff lekker voluit in een techniek te oefenen dat je elkaar echt '''neer'' kan slaan en hard je technieken kan toepassen enzo Lijkt me vrij zinloos, trek lekker een paar bokshandschoenen aan en ga eens sparren. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
Escrimador
Apprentice
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Maart 2010, 17:51:08 » |
|
Rape Defense Training Hopelijk heb je goed van je af kunnen slaan  ! Zo een soort, om ff lekker voluit in een techniek te oefenen dat je elkaar echt '''neer'' kan slaan en hard je technieken kan toepassen enzo Lijkt me vrij zinloos, trek lekker een paar bokshandschoenen aan en ga eens sparren. Stefan Met handschoenen trap ik iemand nog steeds niet graag in ze ballen, of geef een paar knietjes tege ze hoofd etc 
|
|
|
|
|
|
Escrima Concepts Zaandam
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Maart 2010, 17:33:31 » |
|
Ik heb training gehad in zo'n bulletman suit zie http://www.martinsvillemartialarts.com/images/fast3.jpgGeeft goede bescherming maar echt mobiel ben je idd niet. Ook moet je nog steeds oppassen met harde impact op het hoofd vanwege je nek. Dit soort pakken hebben hun nut wel als aanvulling op bv sparring. Je kunt wel blijven gaan op dat hoofd zonder dat je hoofd beurs geslagen wordt  Ik spaar er met de stichting Kidpower voor om er een aan te schaffen voor de korte cursussen/ workshops
|
|
|
|
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Maart 2010, 19:06:44 » |
|
Wat moet ik me nu voorstellen bij zoiets? Als ik het plaatje zie zijn het hoofden met een 1.5m omtrek :| Klopt dat? Dat zal inderdaad wel een enorme impact op de nek zijn ja.
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Maart 2010, 19:39:22 » |
|
Potjandorie, dat is wel veel stuff in zo'n armor.
*zonakusu: weet niet zeker of je er mee bedoelde wat ik dacht, maar daarom alsnog een edit =)
|
|
|
|
« Laatste verandering: 29 Maart 2010, 13:15:49 door Zonakusu »
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Maart 2010, 17:23:02 » |
|
@Zonakusu, Ja klopt  Sorry voor het ongepaste woordgebruik (a)
|
|
|
|
|
|
|
|
|