« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: schouderklopje voor onszelf  (gelezen 415 keer)
BertB
Apprentice

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 19 Maart 2010, 13:16:06 »

Een klein schouderklopje voor de deelnemers aan dit forum.

In vroeger tijden heb ik mij altijd verbaasd over het heen en weer gesmijt met modder in de vechtsportwereld. Wie herinnert zich niet de brievenrubriek van de Zendokan (overigens mooi blad met column van Fred Royers). De een gunt de ander het licht in de ogen niet.

Ik heb niet de illusie dat het tegenwoordig anders is, maar goed, ik hou me er niet zo meer mee bezig tegenwoordig.

Op dit forum, echter heb ik alleen maar leuke en positieve berichten gelezen en ik merk dat de mensen hier echt vechtsport-liefhebbers zijn. Daarom een schouderklopje voor onszelf.

Wars begin where you will, but they do not end where you please
Jesh
Founder

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Maart 2010, 13:51:45 »

Ach, als je wat verder kijkt dan vind je genoeg hoor... alhoewel ik moet zeggen dat het op de meeste NL boards er wel relaxt aan toe gaat (Mixfight etc.)...

Op buitenlandse boards gaat het er wel vaak heftig aan toe... ik lees heel veel op buitenlandse fora, met name www.bullshido.net en daar gaat het loos !!! Maar wel vaak met goede redenen overigens.

Er wordt daar wel met modder gesmeten, maar er wordt ook echt gedegen onderzoek gedaan naar fraude en andere bedenkelijke zaken in de vechtsportwereld. En ze hebben al heel wat gasten te grazen genomen (zie ook www.bullshido.org) met goede onderzoeken, waaronder o.a. Frank Dux.

Ondanks dat ik het vaak niet eens ben met de toon en sommige methodes, zijn de resultaten altijd top en respecteer ik hun missie volledig.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Maart 2010, 16:42:24 »

* Maiko geeft schouderklopjes aan iedere deelnemer.

Souls full of thunder! Hearts of steel!
Jesh
Founder

« Antwoord #3 Gepost op: 19 Maart 2010, 16:46:41 »

Vergeet een ding niet. Het is hier nu (nog) niet druk, en de meesten kennen elkaar persoonlijk, zodra er meer deelnemers komen veranderen dit soort dingen in mijn ervaring.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Maart 2010, 18:13:07 »

Dat is inderdaad zo, waarom zou je je beschaafd gedragen als toch niemand je kent :|

Souls full of thunder! Hearts of steel!
ssbd
Young grasshopper

Silat Suffian Bela Diri

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Maart 2010, 23:45:19 »

Dit is een jong forum.
Mijn complimenten voor de moderatoren.

Leuk om af en toe de laatste nieuwtjes te lezen en ook de topics.

Groets,

henk

Work hard for that wich is destined for you!
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

« Antwoord #6 Gepost op: 20 Maart 2010, 17:19:41 »

* Zonakusu deelt ook schouderklopjes uit

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Pagina's: [1]  
« vorige volgende »
Ga naar: