Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Maart 2010, 10:17:41 » |
|
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Wel stoer van die portier! Maar als het waar is, knap stom van Badr. Zeker niet de eerste keer dat ie slecht in het nieuws komt. Jammer dat er niet iemand is die hem beter begeleidt, want het is echt een goede vechter. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 26 Maart 2010, 17:39:46 » |
|
Inderdaad, zo ver"knal" je je toekomst meteen! Je moet toch als ervaren bokser weten dat die klappen hard aankomen  Dan ben je een gigantische retard als je dan gaat slaan... je weet 100% zeker dat het slachtoffer er zichtbaar letsel aan over houdt.
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 06 April 2010, 11:24:03 » |
|
Jammer dat Peter Aerts niet kon winnen. Hij geeft aan nog tot 2011 door te willen gaan. Respect, maar ik begrijp niet waarom hij niet stopt  . Zijn lichaam is toch behoorlijk op en de concurrentie wordt alsmaar beter. De k1-finale gaat hij, jammergenoeg, nooit meer winnen. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 06 April 2010, 11:25:18 » |
|
Way to go Semmy. Die gast is echt groot! Toch vind ik hem geen 'mooie' vechter. Maar dat zal ook wel met zijn lengte te maken hebben.
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 06 April 2010, 12:43:16 » |
|
Jammer dat Peter Aerts niet kon winnen. Hij geeft aan nog tot 2011 door te willen gaan. Respect, maar ik begrijp niet waarom hij niet stopt  . Zijn lichaam is toch behoorlijk op en de concurrentie wordt alsmaar beter. De k1-finale gaat hij, jammergenoeg, nooit meer winnen. Nee, ik vind dat ook jammer als van die oude helden te lang doorgaan. Laatst ook bij UFC, Minotauro Nogueira tegen Cain Velasquez... dat is gewoon triest om te zien hoe zo'n "oudje" en held/voorbeeld voor velen zo ten onder gaat. Tsja... wat moet je ervan zeggen.
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 17 April 2010, 17:40:37 » |
|
Dat is al vrij oud, maar hoort hier niet echt thuis. Achja we hebben aardig wat trieste mensen op deze aardkloot.
I know, daarom had ik dat er al bij gezet  Sad, isn't it? :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 27 April 2010, 19:44:48 » |
|
Ja, Jenna moet gewoon met de tijd mee gaan man  Beetje SM kan er wel bij toch  Muwhahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 31 Mei 2010, 14:48:21 » |
|
Hoezo lame... Wat een sukkel, zo verpest je 't altijd maar weer :s
|
|
|
|
« Laatste verandering: 31 Mei 2010, 14:50:30 door Maiko »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 03 Juni 2010, 00:25:49 » |
|
Die gast moet echt minder films kijken... @Bonjasky's onderwerp, is wel hartstikke jammer...maar zo eindigt het helaas vaker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|