|
|
|
|
|
|
|
|
gimgamgommetje
Apprentice
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Maart 2010, 16:00:11 » |
|
RIP voor de overleden bokser en sterkte aan nabestaanden en de betrokkenen. Ik werd een beetje misselijk van dit artikel in de Metro. Er is nog geen sectie verricht en meneer heeft al zijn oordeel klaar in een landelijk blad.... http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=8&id=183899
|
|
|
|
« Laatste verandering: 11 Maart 2010, 16:06:42 door gimgamgommetje »
|
|
si vis pacem para bellum
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Maart 2010, 17:13:07 » |
|
Ik zou me doodschamen als ik zou sterven en er werd negatief over mijn sparringspartner gedaan. Als ik dat dan kon zien  Is zeker nog niet erg genoeg voor die persoon zeker...
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel! 
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 12 Maart 2010, 10:07:25 » |
|
Hoeveel voetballers zakken er de laatste tijd niet in elkaar op een voetbalveld? (Top)sport vraagt gewoon veel van je lichaam en is niet altijd even gezond. Ik heb eens een documentaire gezien over kopballen bij voetbal. Toen wilde iemand kopballen bij de jeugd verbieden omdat dat minstens net zo schadelijk kan zijn als een klap op je hoofd. Vechtsport zit toch nog wel een beetje in een verdomhoekje hier in Nederland  . Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 12 Maart 2010, 10:31:00 » |
|
Hoeveel voetballers zakken er de laatste tijd niet in elkaar op een voetbalveld? (Top)sport vraagt gewoon veel van je lichaam en is niet altijd even gezond. Ik heb eens een documentaire gezien over kopballen bij voetbal. Toen wilde iemand kopballen bij de jeugd verbieden omdat dat minstens net zo schadelijk kan zijn als een klap op je hoofd. Vechtsport zit toch nog wel een beetje in een verdomhoekje hier in Nederland  . Stefan True 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel! 
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 12 Maart 2010, 11:24:31 » |
|
Vechtsport zit toch nog wel een beetje in een verdomhoekje hier in Nederland  . No shit. Darters krijgen een lintje van de koningin, maar een Peter Aerts/Ernesto Hoost/Semmy Schilt (om maar een paar voorbeelden te noemen) die al jaren de koning zijn in hun tak van sport krijgen nog niet eens een bedankje. Dat is iets waar ik me echt kapot aan kan ergeren.
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Maart 2010, 12:13:33 » |
|
Darters krijgen een lintje van de koningin, maar een Peter Aerts/Ernesto Hoost/Semmy Schilt (om maar een paar voorbeelden te noemen) die al jaren de koning zijn in hun tak van sport krijgen nog niet eens een bedankje.
Ik denk dat vechtsporters en criminalitiet nog steeds met elkaar worden geassocieerd, daarom zul je eerdergenoemde namen niet snel bij de koningin zien. Heeft natuurlijk ook te maken met de hoeveelheid aandacht die sporters krijgen in de media.
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|