« vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Het kabinet is gevallen!  (gelezen 491 keer)
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 20 Februari 2010, 11:09:41 »

En jongens, verrast? Nu over 3 maanden verkiezingen las ik snel op nu.nl dus ben benieuwd! Dit worden mijn eerste verkiezingen dus het wordt maar eens tijd dat ik me ga verdiepen in de politiek

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Jesh
Founder

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2010, 12:25:11 »

EINDELIJK !!!

Zoiets is nooit echt goed, maar in dit geval kon het niet echt slechter meer worden denk ik. Ik wil gewoon dat dit militairen naar huis komen zoals eerder afgesproken, en al dat gedraai en gezwets over de ruggen van die lui heen sloeg echt nergens op.

The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
Zonakusu
Founder

Strike first and strike hard.

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Februari 2010, 14:08:47 »

Tja van de ene kant zeg ik je bent militair om te vechten, van de andere kant is het wel zo dat dit al de langste NAVO missie ooit was met zijn vier jaar! Beetje veel gevraagd van een landje met maar 17 mil inwoners. Wel jammer dat het kabinet hierover is gevallen though, staan we weer eens voor lul voor het buitenland.

Yoseikan Budo + Nunchakudo
Dalus
Founder

roypiepers@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Februari 2010, 14:42:19 »

Mwa het is ook goed vanuit een andere kant bekeken. Dit kabinet speelde alleen spelletjes met elkaar zonder daarbij rekening te houden wat de bevolking zou willen.

Judo + Jiu Jitsu + Tendoryu Aikido
Escrima Weert
Jr. fighter

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Februari 2010, 17:38:01 »

Citaat
Dit kabinet speelde alleen spelletjes met elkaar zonder daarbij rekening te houden wat de bevolking zou willen.

Welk kabinet doet dat wel?

WWW.ESCRIMA.NU
Dalus
Founder

roypiepers@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Februari 2010, 23:20:32 »

We kunnen altijd hopen op verbetering. En verbetering is alleen mogelijk door veranderingen. Dus dit geeft het wel een kans Wink

Judo + Jiu Jitsu + Tendoryu Aikido
Pagina's: [1]  
« vorige volgende »
Ga naar: