|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Maart 2010, 16:46:07 » |
|
ik kan alleen de data vinden, wat zijn de tijden en evt onderwerpen? We kapen nu wel een topic geloof ik  Wellicht een nieuwe maken?
|
|
|
|
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Maart 2010, 18:58:08 » |
|
ik kan alleen de data vinden, wat zijn de tijden en evt onderwerpen? Beide dagen van 12.00 uur tot 16.00 uur. Onderwerp is natuurlijk afhankelijk van de graad die iemand heeft omdat er een bepaalde opbouw in de training zit. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Maart 2010, 19:06:47 » |
|
ik kan alleen de data vinden, wat zijn de tijden en evt onderwerpen? We kapen nu wel een topic geloof ik  Wellicht een nieuwe maken? Ik heb hem ff gesplit, anders loopt het teveel door elkaar. Maar ga vooral hier verder... 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
ssbd
Young grasshopper
Silat Suffian Bela Diri
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Maart 2010, 21:51:05 » |
|
Jammer wij houden in het zelfde weekend ook een seminar waarvan zondag voor publiek. Anders was ik graag gekomen naar Weert. Kan wel wat uitleg en ervaring gebruiken met die stokjes. Helaas gaan ze wel snel stuk :-( Hebben jullie nog meer data voor dit jaar? Groets, Henk http://silat-suffian-holland.blogspot.com/
|
|
|
|
|
|
Work hard for that wich is destined for you!
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Maart 2010, 22:08:13 » |
|
Kan wel wat uitleg en ervaring gebruiken met die stokjes. Helaas gaan ze wel snel stuk :-( Hebben jullie nog meer data voor dit jaar?
Wat is dat toch met die stokken van jullie hier  ? Ik gebruik altijd hickory stokken en die gaan minstens wel een jaartje mee, ondanks dat ze flink afgeragd worden! 3 en 4 juli is er een seminar in Amsterdam, in oktober is er waarschijnlijk weer een in Weert. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
gimgamgommetje
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 23 Maart 2010, 00:00:53 » |
|
Begrijp ik goed dat het een (basis) seminar is waar iedereen gewoon de stof op zijn of haar niveau aangeboden krijgt? Op zich hebben we de komende tijd ieder weekend al volgepland met vechtsport dingen. ik zal eens een flinke doos chocolade meenemen voor mijn vriendin en het hier thuis voorzichtig aankaarten  ik kan alleen de data vinden, wat zijn de tijden en evt onderwerpen? Beide dagen van 12.00 uur tot 16.00 uur. Onderwerp is natuurlijk afhankelijk van de graad die iemand heeft omdat er een bepaalde opbouw in de training zit. Stefan
|
|
|
|
|
|
si vis pacem para bellum zelfverdediging013.nl
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Maart 2010, 10:42:22 » |
|
ik zal eens een flinke doos chocolade meenemen voor mijn vriendin en het hier thuis voorzichtig aankaarten Schijnt altijd te helpen!  Begrijp ik goed dat het een (basis) seminar is waar iedereen gewoon de stof op zijn of haar niveau aangeboden krijgt?
In principe wel. Mijn leraren komen checken of ik mijn werk wel goed gedaan heb en gaan dan kijken wat nodig is om de mensen beter te maken en verder op weg te helpen in de programma's. Je bent natuurlijk altijd welkom om een keertje aan te komen in Weert als je iets wilt weten. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 23 Maart 2010, 14:54:38 » |
|
Dat is helaas te veel geld voor mij Niet dat ik het zo duur vind, maar wel dat ik het niet kan betalen Arme student zeker! Maar ook jij bent welkom om zo een keer langs te komen hoor  Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
Escrimador
Apprentice
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 23 Maart 2010, 19:42:46 » |
|
Wat is dat toch met die stokken van jullie hier  ? Ik gebruik altijd hickory stokken en die gaan minstens wel een jaartje mee, ondanks dat ze flink afgeragd worden! 3 en 4 juli is er een seminar in Amsterdam, in oktober is er waarschijnlijk weer een in Weert. Stefan Of mijn plastic stuiterende stokken he stefan?  Btw, Weet je ook al of steve dan wel komt in oktobor, mits het doorgaat?  Freek,
|
|
|
|
« Laatste verandering: 23 Maart 2010, 19:44:23 door Escrimador »
|
|
Escrima Concepts Zaandam
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Maart 2010, 20:44:24 » |
|
***MODBREAK***Discussie omtrent Inayan en DP gemerged met de topic Traditionele VS Moderne FMA's en hernoemd naar Het grote FMA topic. Laten we proberen de topics een beetje op de rails te houden. Heb je iets waarvan je denkt: "daar moeten we een discussie over hebben..." dan start even een nieuw topic. Dit topic wordt gesloten, seminars aanmelden via de agenda. Reviews schrijven mag in een apart topic of meld het even via de crew.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 27 Maart 2010, 20:56:53 door Jesh »
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|