Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 03 April 2010, 10:38:05 » |
|
Zijn die zo duur dan? 62 euro. Het is wel appart dat sommige escrima-stijlen wel zo'n pakje hebben overgenomen en andere stijlen het wat 'eenvoudiger' houden. Wij trainen in ieder geval ook vaak buiten en dan is zo'n pakje gewoon wat minder praktisch. Zou er liever niet mee over straat willen lopen  . Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 03 April 2010, 11:18:57 » |
|
Hij weet wat effectief vechten is (duh), maar hij vergeet ook dit element/onderdeel niet. Dit is overigens een clip uit de Real Contact Stickfighting serie van Dog Brothers. Dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat ze niet bang zijn uitgevallen en op elkaar inslaan wil niet zeggen dat het ook effectief is. Stefan
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 16 April 2010, 12:01:04 » |
|
Zijn die zo duur dan?
Voor mij is dat duur (a)  Ik probeer ook nog een sparring pantser aan te schaffen, maar dat is nog duurder 
|
|
|
|
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 20 April 2010, 22:53:10 » |
|
Inderdaad. In ieder geval, voor mij wel. Voor een werkend persoon is dat misschien wat gemakkelijker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 21 April 2010, 20:14:00 » |
|
Nee, inderdaad, maar ik ben te laat begonnen met sparen (a) Heb het afgelopen jaar meer dan 3000 euro opgemaakt aan uitgaan :| Dat is niet zo best dus  Ja ok, een jaar en 3 maanden misschien... Terwijl ik 260 verdiende per maand :| Dat is dus niet zo heel goed... xD Ben dus een beetje te laat begonnen met sparen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escrima Weert
Jr. fighter
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 23 April 2010, 08:39:06 » |
|
Heb het afgelopen jaar meer dan 3000 euro opgemaakt aan uitgaan :| Dat is niet zo best dus Ach, als je het maar naar je zin hebt gehad toch  Maarruh, dat pantser kan je op deze manier wel op je buik schrijven! 
|
|
|
|
|
|
WWW.ESCRIMA.NU
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BertB
Apprentice
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: 30 April 2010, 07:06:40 » |
|
Is dat met Wayne Tappin? :-)
|
|
|
|
|
|
Wars begin where you will, but they do not end where you please
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: 08 Mei 2010, 17:10:32 » |
|
Ik ben geweest inderdaad. Het was weer goeie  Frans ging in het begin wel iets te snel van start (te moeilijk), maar dat heeft hij na de eerste oefening al aangepast. Hij zag een aantal nieuwe gezichten en dan kan hij zich niet helemaal laten gaan op de Frans-manier he  Ik heb zelf ook gemerkt dat ik progressie geboekt heb  Aangezien ik een goede feeling voor de oefeningen had  Dat was wel leuk dus  En op 't einde natuurlijk een lekkere Limburgse vlaai gegeten met de groep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: 19 Mei 2010, 01:49:13 » |
|
Hebben jullie ook altijd dat als iemand vraagt welke vechtsport je doet en je zegt escrima/eskrima dat iedereen zegt: wat? hoe?
Ja... En dan zeg leg ik het uit en staan ze met een mond vol tanden  Wat? Met stokken? En messen? :O Ik krijg zelfs af en toe de vraag: "Ben je niet bang dat je je snijdt?" Zijn ze achterlijk ofzo? Ten eerste is het natuurlijk met botte messen en ten tweede zou dit niet eens legaal zijn.. Alsof ik in een underground dojo train ofzo  Haha.. En hetzelfde hebben ze ook met Pancrase... Huh? Wat is dat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|