Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Gepost op: 09 Januari 2010, 23:52:24 » |
|
Hoi, ik wil een grappling broekje bestellen en zie dat Venum redelijk vette MMA shorts heeft en ook goede reviews. Maarja... nu komt het grote probleem... nergens staat hoe ik moet opmeten wat mijn maat is. Wat ik wel weet is dat mijn heupen een omtrek van 99cm (39 inch) hebben. Moet ik dus XL/L/M/S/XS hebben? Voorbeeld:  Zou iemand me hierbij kunnen helpen? En weet iemand misschien ook nog een nederlandse site? Ik kijk nu voor de modellen op deze site http://www.mmafightwear.net/Staan leuke artikelen op en als ik iets leuks vind probeer ik ze te zoeken op een nederlandse internetwinkel. Alvast bedankt! Gr. Maiko PS: Ik heb nu op een site gevonden dat XXL 38 Inch is... Dat lijkt me heel sterk, want ik ben redelijk smal. Die site is www.fightshorts.nlEn die pro's zijn meestal toch ook breed, maar die hebben misschien andere shorts..
|
|
|
|
« Laatste verandering: 10 Januari 2010, 00:10:01 door Maiko »
|
|
Souls full of thunder! Hearts of steel!
|
|
|
ultimatekenpo
Apprentice

Jeff Speakman's Kenpo 5.0 - The Netherlands
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Januari 2010, 01:19:53 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Januari 2010, 03:58:01 » |
|
Bedankt. Maar op het eerste gezicht zie ik ook een zelfde Venum broekje maar is dan 20 euro duurder dan www.fightshorts.nl (Oja, ik had dus die site net gevonden  ) Dat kan misschien zijn omdat het een nieuwe model is, maar dat heb ik nog niet bekeken. Toch bedankt!
|
|
|
|
« Laatste verandering: 10 Januari 2010, 04:00:44 door Maiko »
|
|
|
|
|
Erwin
Young grasshopper
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Januari 2010, 14:18:27 » |
|
Goedendag, Ik zal me even voorstellen ik ben Erwin de eigenaar van www.fightshorts.nlIk zou graag even wat willen corrigeren op deze forum pagina. Er staat dat bij de maat XXL > 38 inch staat. Doch dit is niet het geval er staat jeansmaat 38 en dit is dan wel de europese maat van de wijdte van je spijkerbroek. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid verschaft. Met sportieve groet, Erwin van Fightshorts.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Januari 2010, 11:58:23 » |
|
Goedendag, Ik zal me even voorstellen ik ben Erwin de eigenaar van www.fightshorts.nlIk zou graag even wat willen corrigeren op deze forum pagina. Er staat dat bij de maat XXL > 38 inch staat. Doch dit is niet het geval er staat jeansmaat 38 en dit is dan wel de europese maat van de wijdte van je spijkerbroek. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid verschaft. Met sportieve groet, Erwin van Fightshorts.nl Oh, ok! Dankjewel! De site beviel mij wel  Dankjewel, dan weet ik denk ik wel welke maat ik moet hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Januari 2010, 17:56:00 » |
|
Ik ben ook van plan van fightshorts te bestellen. Staat een mooie collectie op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Januari 2010, 18:04:39 » |
|
Oja... ik heb trouwens mijn maat xD Het is L, ben vandaag langs geweest bij een winkel en heb zo'n zelfde soort Venum Shorts gepast 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 13 Januari 2010, 11:45:47 » |
|
Waar was je, bij Be Fit ??? Ik wil ook zo'n Venum short. Effe de vriendin lief aankijken...  Ja, was bij Be Fit gaan kijken. Maar ze hebben daar niet de short die ik hebben wil. Wel een aantal vette, maar niet die ik wil  Over ongeveer 2 weken hebben ze weer nieuwe dingen en ook Rashguards.. dus dan ga ik weer even kijken. Wat de shorts betreft, die ga ik denk ik bestellen. Nu nog wachten op mijn overuren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Januari 2010, 19:51:37 » |
|
Overuren uitbetaald gekregen!  BestelluuH!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 26 Januari 2010, 16:31:45 » |
|
Ik hoop dat mijn bestelling ook snel aankomt! Ik moest een week wachten, omdat er geen L meer was. Wel een M, maar ik moet vooruit denken he  Ik word ouder en.... dikker  Hahah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesh
Founder

|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Januari 2010, 23:18:22 » |
|
Oke, Erwin (van Fightshorts.nl) belde me vandaag toen ik onderweg was naar de training. Het blijkt dat mijn short ook momenteel niet in mijn maat leverbaar is. Hij heeft met me afgesproken dat we een kleinere maat proberen (ze vallen groter uit), en mocht het niks zijn dan kan ik hem op zijn kosten terugsturen en omruilen. Ik kan dit zeer waarderen en wacht alsnog met smart op mijn nieuwe short. Wordt vervolgd. 
|
|
|
|
|
|
The fatal flaw in every plan is the assumption that you know more than your enemy.
|
|
|
|
|
Maiko
16 jarig meisje

Ummesj-ang
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 02 Februari 2010, 21:30:49 » |
|
MORGEN!!!!  :D:D Hij is vanochtend verzonden!! Hopen dat deze ook echt niet zo uitvallen!! Hij paste in de winkel dusja...  :D:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|