Mijn voorspelling. Dikgedrukt is winnaar.
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki
Semmy Schilt vs Daniel Ghita
Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav
Badr Hari vs Zabit Samedov
Keijiro Maeda vs Singh Jaideep
Hong Man Choi vs Jerome Le Banner
Ewerton Teixeira vs Musashi
Hmm best slechte voorspelling

Sowieso natuurlijk omdat later bekend was dat Aerts tegen Overheem ging vechten, was wel te verwachten dat Aerts dat niet kon winnen.
Bonjasky tegen Manhoef was een erg rustige partij en ik had verwacht dat Manhoef meer zou aanvallen en dat hij juist daarom problemen kreeg bij Bonjasky. Maargoed uiteindelijk Bonjasky nog wel gewonnen.
Aerts tegen Overheem hoef ik denk weinig over te zeggen. Het is een feit dat Aerts gewoon oud is (38!) en dat hij nog steeds met de top mee doet is natuurlijk al een hele prestatie, maar ik denk dat het voor Aerts niet meer mogelijk is om een finale te halen.
Ghita viel me erg tegen. Als hij Hari en Aerts had bekeken zag die dat hij absoluut geen afstand van Schilt moest houden.
Zimmerman vocht uiteindelijk tegen Feitosa, daar had ik Zimmerman ook wel meer kans gegeven aangezien Feitosa ook al 36 is. Maar ondanks dat het Zimmerman vooral in de 3e ronde moeite met de oude braziliaan. Mooie partij!
Hari's partij was saai

Hari was een stuk langer, zwaarder en gewoon simpelweg beter. Hoe vaak zie je dat een K-1 vechter TKO gaat van een simpele stoot op de lever? Maargoed Hari is iig door, daar gaat het om

De rest van de wedstrijden heb ik niet gekeken, eergister had ik maar 3 uur geslapen dus gisteravond om half 2 kon ik mijn ogen amper open houden